Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: T4R - 25.03.2014, 09:36:22
-
Eli aikeissa vaihtaa "normi" mallin pakosarja tohon B230K mottiin jolloin saastelaitteet (pulsair) jäis kokonaan pois. Onko kellään kokemusta moisesta? Liekkö mitä ongelmia tiedossa? ???
-
Eikös pulsair kanavat ole kannessa eikä pakosarjassa?
-
Eikös pulsair kanavat ole kannessa eikä pakosarjassa?
Onhan ne, EGR:n putket on sitten pakosarjassa.
-
Pulsair haukkaa ilmaa suodattimelta pakokaasujen sekaan, eikä näin ollen saastuta imuilmaa ELK Eikös EGR:n voi tulpata, ilman että vaihtaa pakosarjaa? ???
-
EGR:n putket on sitten pakosarjassa.
Totta tosiaan.
Ja siinä päällä on joku venttiili johon käy tukkeeksi muistaakseni 50pennin kolikko, sellainen kellertävä, ei kiiltävä
-
Totta tosiaan.
Ja siinä päällä on joku venttiili johon käy tukkeeksi muistaakseni 50pennin kolikko, sellainen kellertävä, ei kiiltävä
Ainakin dieselin egr-venan tulpaksi oiva kapistus on lasisen jaffapullon korkki, bensavermeissä olen tehnyt helpomman kauti ja tehnyt imusarjaan kiinnittyvään laippaan tiivisteen jossa on vain 2 reikää.