Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: tomppa240se - 18.04.2015, 14:45:34
-
terve
Oiskos kenelläkään tietoa kampiakselin asentotunnistimen sijainnista moottorissa?
Tämän uusiminen taitaa parantaa huonoa kylmäkäynnistyvyyttä melkoisesti?.
-
terve
Oiskos kenelläkään tietoa kampiakselin asentotunnistimen sijainnista moottorissa?
Tämän uusiminen taitaa parantaa huonoa kylmäkäynnistyvyyttä melkoisesti?.
tarkoitatko vauhtipyörän anturia?
-
Jos kyseessä allekirotuksen kulkine niin olettaen olevan LH:n ohjauksella, löytynee koneen takaa vauhtipyörän päältä..
-
Kyllä on allekirjoituksessa näkyvä vehje eli 240 B230F -91
Joo tarkoitan vauhtipyörän anturia, mutta onko vauhtipyörän/kampiakselin anturit samat. toisaalla kehoitettiin vaihtamaan kyseinen anturi kun kysyin huonoa kylmäkäynnistyvyyttä jos yleisimmät sytkäosat ovat jo vaihdettu.
-
Sama anturi joo.
Kutsutaan myös YKK- tai RPM-anturiksi.
-
Itsellä myös ollut mielessä kyseisen palikan vaihto. Yhteen 700- sarjalaiseen joskus vaihdettiin mutta näyttää 2- satasessa tuo vastaava paikka melkoisen ahtaalta ::) Mitä kautta työ kannattaa tehdä? Taannoin huomasin YKK- anturin johdon hanganneen melko lahjakkaasti venttiilikopan takapäähän ;D
-
Yläkautta sen saa samallalailla kun muissakin :)
-
Itsellä myös ollut mielessä kyseisen palikan vaihto. Yhteen 700- sarjalaiseen joskus vaihdettiin mutta näyttää 2- satasessa tuo vastaava paikka melkoisen ahtaalta ::) Mitä kautta työ kannattaa tehdä? Taannoin huomasin YKK- anturin johdon hanganneen melko lahjakkaasti venttiilikopan takapäähän ;D
Pakosarjan puolelta helpoin tehdä, käsittele varoen voi olla rapea. . ;D