Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: LaitinenP - 04.10.2015, 14:50:13
-
Omassa 200-sarjalaisessa ei ole ohjaustehostinta. Olen havainnut, että joihinkin autoihin on jälkiasennettu kyseinen ylellisyystarvike. Kuinkahan vaativasta urakasta olisi kyse jos sen yrittäisi asentaa tähän ajokkiin? Nyt näyttää olevan vielä niin, että siitä tehostimesta näyttää olevan useita versioita. Mitkähän versiot käyvät ja mitkä eivät 2-litraiseen vinokoneeseen? Ilmeisesti siinä olisi erillinen paisuntasäiliö ainakin?
Tässä alla on volvo oem partsin sivulta haettu pari räjäytyskuvaa 1987-vuosimallin 240:stä.
http://www.volvooemparts.com/Volvo_1987_24020l-DownDraught-Carb/Steering.html (http://www.volvooemparts.com/Volvo_1987_24020l-DownDraught-Carb/Steering.html)
(http://www.volvooemparts.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-42856.jpg)
(http://www.volvooemparts.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-42246.jpg)
Tuonne se pitäisi asentaa.
(http://i838.photobucket.com/albums/zz304/Petri_Laitinen/004_zpsckzdcp6u.jpg)
-
Hammastanko, rattiakselin alaosa ja periaatteessa alapallonivelet pitäisi vaihtaa mutta ei pakko (vaikuttaa ohjaustuntumaan). Sitten lohkoon tehostimen jalka, tehostin ja letkut kiinni. Lopuksi hihnajumppaa. Pienempi rattikin olisi hyvä.
Kyllä tuon päivässä vaihtaa :).
-
Niin unohtamatta kolmiurasta kampuran hihnapyörää.
-
Niin unohtamatta kolmiurasta kampuran hihnapyörää.
se on noissa jo valmiina ;)
-
se on noissa jo valmiina ;)
eiks se kolmiurainen pyörä ole kaikissa B2xx-koneissa vakiona?
-
eiks se kolmiurainen pyörä ole kaikissa B2xx-koneissa vakiona?
on,b 19-23 mootttoreitten kampuranpyöriin laitettiin kolmaspyörä lisäksi eli siihen peltiseen pyörään.
-
Alemmassa kuvassa oleva Saginawin pumppu yleensä vuotaa. Ennen asennusta autoon saattaisi olla fiikusta vaihtaa siihen O-renkaat. Jenkkiautovaraosaliikkeestä voisi löytää tiivisteet hyllystä.