31
32
Myydään varaosat / B6254 kampiakseli
« Uusin viesti kirjoittanut HHeikki tänään kello 16:21:08 »Otsikon osat jouten.
Kampiakseli 10€
Sievissä p-pohjanmaalla
Yv / nolla44 309 1755
Kampiakseli 10€
Sievissä p-pohjanmaalla
Yv / nolla44 309 1755
33
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Ardic ei käynnisty v70 -05 d5
« Uusin viesti kirjoittanut mahannus tänään kello 16:11:25 »Purin keulan etttä pääsen näkeen pumpun, näppäsin polttoiane letkun irti ardicin päästä niin ei sieltä tullu dieseliä? Vaikka pumppu takana naputtaa? Mikähän ny
34
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Webasto Thermo Top V herätys signaali
« Uusin viesti kirjoittanut jak900 tänään kello 15:44:06 »Juu ja samalla ajat polttoaine linjan täyteen. Tunnit varmasti nollilla, muutama nollattu tullut vastaan mutta tiedä mitä niistä oli sitten nollailtu edelleen oli 800h taulussa 

35
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Ardic ei käynnisty v70 -05 d5
« Uusin viesti kirjoittanut mahannus tänään kello 15:41:14 »Komento takas pumpulle tuleekin nyt virta kun napsuttaa ja tuntee kun kädellä pitää kiinni, vaan lopettaa muutaman minuutin päästä eikä lähde syttymään, autosta mistä otettiin ardic toimi kun kokeitiin vielä ennen irrottamista
36
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Webasto Thermo Top V herätys signaali
« Uusin viesti kirjoittanut Valilja tänään kello 15:38:31 »Polttotunnit on nollattu. Eli sen suhteen ei pitäsisi olla enää ongelmaa. Ja jännä että kerran lähti tulille, mutta toisella kertaa ei enää... Pitääpä tehdä Webaston ohjelmalla testit läpi.
37
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: XC60 T8 : kokemuksia, vinkkejä ja kulutuksia!
« Uusin viesti kirjoittanut volvoandy tänään kello 14:41:05 »Saakohan tuohon keskinäytön pika-asetuksiin mitenkään lisättyä lisälämmitintä? Ei oikein viitsi pitää tuota käytössä kokoajan kun useasti jotain 3min ajopätkiä on, niin webasto tuosta ei taida tykätä. -21 XC60.Enpä usko ellei Android-systeemissä jotain pikavalikoita olisi. Sensuksessa ei ainakaan saa ja "Esiasetukset" todella outo ja epälooginen pikanäppäin. Samaa olen joskus miettinyt, että olisi ollut pari kolme mekaanista näppäintä joihin olisi kätevästi saanut jotain pikatoimintoja kuten just webasto ja tai joku muu... Eipä nuo silti kauhean vaikea ole laittaa, kun järjestelmään tottuu ja tietää nuo oikut ja epäloogisuudet
38
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: XC60 T8 : kokemuksia, vinkkejä ja kulutuksia!
« Uusin viesti kirjoittanut volvoandy tänään kello 14:36:43 »Kun akku jossain vaiheessa vikaantuu ja "hybridi järjestelmässä vika" varotusvalo syttyy niin autolla siis pystyy edelleen ajamaan ihan bensalla?Pystyy ajelemaan edelleen bensalla ja se on toisaalta ihan ok. En usko, että akkua pystyisi ottamaan kokonaan pois eli se vikavalo vaan jäisi palamaan... Nelivetohan vaatii kuitenkin akun. En usko, että katsastuksesta ehkä sanoisivat mitään, vaikka olisi tuo vikavalo päällä. Päästömittaus olisi varmaan sama kuin perus T5 tai T6 (mitä ei ole siis paljoa Suomessakaan myyty), koska se päästömittaus on vain bensakoneen puolelta ja se yhteenlaskettu alempi päästöarvo on vain jotenkin laskennallinen? Harmittavia juttuja nämä, mutta näin sitä vaan bensalla ajellaan... Jospa se 1 akkumoduuli korjaisi vikaa sen verran, että pääsee ns. vaihtoon asti. Kaikenlaisia kummia vikakoodeja alkaa tulla ennen kuin sen akun korjauttaa, koska ecu menee persiilleen ja ruiskutus sekä ajoitus alkavat pykiä tai en usko, että noita ihmekoodeja vaan yhtäkkiä muuten olisi tullut...
Mietin että jossain vaiheessa nämä on 250-300 ajettuja ja ei kiinnosta enää sähköpuolta korjuuttaa kuntoon niin ajais bensalla paaliin?
Saiskohan akun pudotettua jopa pois tekemässä painoa.
Katsastuksessa pitää varmaan olla vikavalot pois ja akut kunnossa jotta sallitut päästölukemat täyttyy...harmi.
39
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Valovika V70 vm.2001, jossa 850 TDI moottori+laatikko
« Uusin viesti kirjoittanut Reiska74 tänään kello 14:30:52 »Hei! Yhä valovika tuossa V70 dieselissäni. Edistyny niinki paljon, että kun relerasian pistokkeen nastan A#18 (vih./val.-johdin), joka siis menee rasialta katkaisijalle, yhdistää varmaanki B#6 kanssa (vih./kelt.-johdin), valokatkaisin toimii, vaan j-valotkin palaa ja kun painaa jarrua, valokatkaisija ei enää toimikaan. Ihan ymmärrettävää kyllä, mutta mistä löydän vian, koska katkaisijalta on yhteys rasian pohjaan asti ja eteenki päin erikomponenteille, vai mitä ne on, sitten en vain tiedä minne se pitäis jatkua? Releet vaihdettu uusiin ja välissä sekoiteltukin. Tuossa viime pyhänä ajoin 250km pitäen viikseä kokoajan "vilautuksella" ja välissä katkaisija alkoi toimimaan oikein hetkittäin, siis jos ja kun täällä on minua etevämpiä sähkötietäjiä, ois mahtava saada apu.
VIDA on nyt saatu asennettua, mut voiko sillä ohjelmoida mitään, kuten kaasuläppää?
VIDA on nyt saatu asennettua, mut voiko sillä ohjelmoida mitään, kuten kaasuläppää?