Taloremppa hommat venähti, vaikka käytin lähes kaiken vapaa-ajan siihen viime kesästä viime viikkoon. Ei se tosin vieläkään täysin valmis ole. Talvella ei kerennyt kun lumitöitä tehdessä voivotella auton ulkona oloa ja vähän hekumoida mitä sitä tekisi seuraavaksi. Autotalli oli siis täysin muussa käytössä, joten alkutalven ulkosäilytys muuttui puolivuotiseksi

Vappuna ajoin kuitenkin vappuajot jumittavilla takajarruilla, tarkoituksena lämmittää öljyt ja vaihtaa ne. Oli aika mielenkiintoinen kokemus, kun kaasua raottaessa ahtopaineet nousi melko vaivatta

Kun moottori ja jarrut olivat kuumat, kuumennettiin tunteet, sillä imuvaihtaja oli mennyt rikki talven aikana. Puotin sitten öljyt ja suodattimen alas ja uudet sisään. Takajarrut sain liikkelle pikku jumpalla ja putsauksella.
Sitten alkoi se ikävämpi osuus. Etulokarien maalaus tuli tehtyä niin että priima pintaa ei edes yritetty, mutta enpä tajunnut tehdessä että pohjamaali oli käyttökelvotonta p*skaa. Maali ei ilmeisesti ollut aktivoitunut ikinä, ja oli tehnyt vain teippimäisen kalvon, jonka alla kosteus muhi. Talven olosuhteet sitten korkkasi koko kauneuden. Nyt sitä on sitten kaavittu pois, hiottu ja pohjamaalailtu uudestaan.
Intoa puuhailla harrasteen parissa on taas toiseen malliin, kun pakkopullaa on syöty hetki
