Carcom Oy  Elekma

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Sport-/Polestar-moden aktivointi onnistuu autoihin, joissa on se ajotilavalitsinrulla, mutta jos sitä ei ole, niin lienee tekemätön paikka.
92
Itse laitoin muutama kymmenen tuhatta kilometriä sitten Comman MVATF-öljyt omaan ja hyvin on toistaiseksi pelannut. Tuohan täyttää Aisinin AW-1 ja WS-luokitukset.
93
200 / Vs: Volvo 240 b230f käynnistyy huonosti
« Uusin viesti kirjoittanut Matildahei 15.09.2025, 05:14:13 »
Tuliko tähän jotain selvyyttä? Itsellä vähän samankaltasta ongelmaa
94
Ajaisin pelkästään sporttiasennolla, mutta tässä karvalakkimallissa ei sellaista hienoutta ole. Onko Sport-asento aktivoitavissa mitenkään esim. Vdashillä?

Nuo öljyt on vähän hankala homma, kun nuokin kaksi öljyä on selkeästi Aisinin laatikkoa ajatellen tehty, mutta approval-leima taitaa molemmilta öljyiltä sitten kuitenkin puuttua. Herää aina näissä vähän itselle kysymys, että vastaavatko todellisuudessa kuitenkaan täysin sitä öljyä joka laatikkoon kuuluisi. On nuo joka tapauksessa varmasti järkevämpi vaihtoehto kuin joku Comma, joka valmistajan mielestä käy varmaan maailman jokaiseen automaattilaatikkoon.
95
Myös awd asennossa näkyy kierrokset, ainakin 2021 vuoden S90 näkyy

Joo niin näköjään näkyy minullakin, XC60 Vm. 2022.
96
Noin sen juuri kuuluukin toimia. Se laskee kulutuksen reaaliaikaisesti, sen vuoksi tuo jäljellä oleva kilometrimäärä vaihtelee sen hetkisen nopeuden ja ajotavan mukaan. Todellisen polttoainetilanteen näet polttoainemittarista.
97
2017 V60 samalla laatikolla, kyllähän sen vedättää  isoilla vaihteilla kun yrittää polttoainetta säästää. Pääosin tulee ajeltua laatikko sportti asennossa. Tässä on toinen vaihtoehto öljyksi:

https://aeromotors.fi/tuote/7884032/50-10-1161-swag
98
Showroom / Vs: Tuomarilin emännän XC70 D5
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril 15.09.2025, 01:42:55 »
Sulake kunnossa, mutta silti vainaa koko näyttö. Mistähän tätä lähtisi perkaamaan nyt. Itse puhelinyksikköhän tuosta puuttuu ja siitä on myös vikakoodi, mutta ei kai se vaikuta naviin. Autojahan on ilman puhelinta ja silti voi olla RTI. :idiot2:
99
Tämä tulee nyt täysin hatusta, mutta muistaakseni toinen noista ei mennyt edes läpi kun itse painelin noita. :D Öljyksi valikoitui Ravenol itselläni samaan laatikkoon, neljä pönttöä ostin tätä.


https://aeromotors.fi/tuote/4084763/1211106-004-01-999-ravenol
100
Showroom / Vs: Tuomarilin emännän XC70 D5
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril 15.09.2025, 00:02:01 »
Sattumoisin tuli vastaan HU-603 soitin, joka oli muutaman viikon tarkkuudella saman ikäinen kuin INK-4, niin siitä sai vihdoin soittimen tähän ja kun iski sen paikalleen, niin vihdoin heräsivät taustavalot ja rattinapit henkiin! Pieni asia, mutta oli risonut em. toimintojen uupuminen jo pitkään ja tuntui, että ei millään löytynyt varmuudella oikean ikäisestä autosta soitinta, kunnes nyt. 8) Piru vie, silti RTI ei suostunut heräämään henkiin. CEM-1A57 kummittelee vieläkin, joka siis kertoo yhteysvirheestä RTI-yksikköön. Itse yksikön sulakkeen katsoin ja virtakin sinne tulee iloisesti, koska imee ja työntää levyä sisuksiinsa, mutta näyttö on eloton. En älynnyt vielä katsoa itse näytön sulaketta, mutta muistelen että vaikka sen sulake olisi irti, niin se ei triggeröi tuota vikakoodia.

Mene ja tiedä, kiva kuitenkin kun radiossakin on nyt taustavalot. AC-paneelin tuuletusnappi sekoilee, niin pitää se juottaa uusiksi jahka posti polkee tarvikkeet kotiin.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
KL-varaosat  Race.fi