Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Calix säteilijä polttaa sulakkeen
« Uusin viesti kirjoittanut Jorma 20.11.2025, 15:25:18 »
^Jos kuvitellaan että vastus olisi vaikka 10 metriä pitkä naru ja on oikarissa maihin kohdalta 9.5 metriä niin toimii silloin ok kun vaihe ei tule sieltä 10m kohdalta vaan narun alusta...vaikea selittää mutta toivottavasti joku saa kiinni.

Niin - ei polta sulaketta mutta eihän se lämpiä normaalisti. Totuus on siellä jossain - vastuskaan ei ole narumuodossa.
92
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Ardic 2007 d5
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril 20.11.2025, 15:23:56 »
Voiko olla kesälaatua vielä tankissa ja Ardicin linjastossa se sitten ensimmäisenä hyytyy.
93
Korjaamo ja yleistekniikka / Vs: Vdash vs. OrBit - Kummanko ottaisit?
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril 20.11.2025, 15:20:15 »
Dynamic ja Polestar ovat eri asioita, vaikka ero ei ole mikään järisyttävän suuri.
94
Korjaamo ja yleistekniikka / Vs: Vdash vs. OrBit - Kummanko ottaisit?
« Uusin viesti kirjoittanut Scraab 20.11.2025, 15:15:41 »
Itse asiassa se polestar-ohjelmoinnilla aktivoitava vaihteiston moodi on olemassa, ja se toimii, kun se aktivoidaan autoissa, joissa ajotilan valitsin.
Vai niin. Luulin, että se tuntee ilman muutoksia nimen Dynamic vai mikä se olikaan. Ei ole enää S90 omistuksessa, ei voi kurkkia.
95
Ostetaan Racingosat / B234 +96mm männät ja 158mm kanget
« Uusin viesti kirjoittanut Wompatti 20.11.2025, 15:10:42 »
löytyykö hillottuna uudet 11:1-12:1 rutulla 96,3mm tai 96,5mm männät 16V 86mm iskulliseen komboon, puristuskorkeus 158mm kangille. Kiertokankiakin saa tarjoilla....

Antti 0505396323
96
Korjaamo ja yleistekniikka / Vs: Vdash vs. OrBit - Kummanko ottaisit?
« Uusin viesti kirjoittanut T-Row 20.11.2025, 14:56:53 »
Itse asiassa se polestar-ohjelmoinnilla aktivoitava vaihteiston moodi on olemassa, ja se toimii, kun se aktivoidaan autoissa, joissa ajotilan valitsin. V60 ja V90CC malleissa saa toimimaan myös ilman fyysistä valitsinta, mutta jostain syystä V90 ei. Tai ainakaan kukaan ei ole vielä orbit-foorumille raportoinut toimivasta konfiguraatio kombosta, jolla saisi toimimaan. Ne polestar-ohjelmoinnin moottorin- ja nelivedon muutokset vaatii sitten ohjelman lataamisen liikkeessä.
97
Sama vika vaivaa myös omaa XC70 D5 (2011). Mittaristo täyttyy varoitusvaloista aivan kuten viestiketjun alussa kerrottiin. Joskus auton kanssa voi ajaa kuukauden ilman häiriöitä, mutta esimerkiksi tänään 12 kilometrin matkalla häiriö ilmeni neljä kertaa. Häiriö poistuu itsestään noin 30–60 sekunnissa. Takakontti ei aukea sähköisesti häiriön aikana.
Olen uusinut valokatkaisimen ja takaluukun avausmekanismin (mikrokytkin oli mennyt), mutta sekään ei auttanut. Korjaamot ovat lähinnä ihmetelleet ongelmaa. Epäilen vian olevan johtosarjan liittimessä takakontin katossa tai CAN-väylän takaboksissa. Kirjoitelkaa, missä vika oli teidän autoissanne.
98
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Kannen vaihto XC90 2016 D5
« Uusin viesti kirjoittanut lanco 20.11.2025, 14:38:53 »
Lyhyestä virsi kaunis, remmi poikki :(

Ennenkuin alan purkamaan ja tilaamaan vaihto kantta niin kyselen tässä nyt muutamaa asiaa jotta ne löytyis sitte saman ketjun alta ko niitä pitää alkaa miettimään.

-Tarviiko jotain oikeasti "erikoisia" erikoisavaimia, hylsyjä ym?

-Koitin hakea Googlella alfamerin korjauskirjaa mutta eikö näihin uudempiin ole sitä tehty? Saako vaikka Volvolta vai onko jollakin joka voisi esimerkiksi scannata sivut kyseisestä operaatiosta rahaa vastaan?

-Haluaako joku ottaa tästä projektin raha vastaan? Mieluiten pohjois-suomessa, auto nyt pohjois-Norjassa.

-Onko jollakin myydä ehkä kansi tähän? Britanniassa näkyi olevan kansia myynnissä, läpi käyty, pesty ja tarkastettu, pyöreästi noin 1000e

-Suihkujen irroitus? Kansi vielä koneessa paikallaan?

-Mitä pitää purkaa ja missä järjestyksessä?

-Vituttaa aivan saatanasti jo valmiiksi joten annetaan epäasiallisten vastausten olla (niitä kyllä harvemmin täällä on edes ollut)

-Yleistä jutustelua toki saa ja pitääkin ja todella huono huumori on vielä enemmän toivottavaa

-Jos joku oikeasti haluaa tulla kokemaan pohjois-norjan, Alta, (yli mainostettua) paskaa säätä (lunta lunta lunta lunta lunta) niin voin kyllä järjestää yöpymis mahdollisuuden, ruokaa jne, lämmin autotalli löytyy, niin saa tulla rahaa vastaan auttamaan.

Paikallisella Volvolla sanovat ettei koko moottori mahdu tulemaan yläkautta pois vaan pitää ottaa apurunko irti ja laskea se alakautta pois, pitääkö paikkansa?

Mistä näen kannen numeron, näkeekö sen ennenkuin irrottaa koko paskan? Mietin että jos näen kannen numeron niin voisin laittaa tilauksen menemään uudesta tai käytetystä kannesta jo ennenkuin pääsen purkamaan.

Muuta mitä en ole tullut maininneeksi tässä nyt?
99
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Ardic 2007 d5
« Uusin viesti kirjoittanut oto 20.11.2025, 14:26:45 »
Mk2
100
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Ardic 2007 d5
« Uusin viesti kirjoittanut oto 20.11.2025, 14:21:56 »
Kovemmilla pakkasilla -25 ardic sammuu välillä ? Mikähän mahtaa olla vikana?? Voiko polttoaineletku jäätyä?
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
Elekma  Autoracing