Autodiagnoosi  Carcom Oy

Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi

• 350 Vastauksia
  • 102588 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kankikari

• Grand Luxe
  • **
  • Ilo alkaa kilosta
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #345 : 25.04.2019, 16:52:00 »
Korrek TFC Pro pinnoite.

Pese auto, suihkuta pinnnoite, huuhtele kylmällä vedellä ja kuivaa.

Ainakin emännän autossa pinta aikas livakka vieläkin, syksyllä tein tuon pinnoitekäsittelyn. Tosin talven aikana pesut melko minimissään.

Siitä pirun hyvä aine että ei tarvii enää varoa muoviosia, antaa mennä vaan.

Kovin on suosittu tuote. Prismassakin hylly tyhjänä. Reboostia ja tuulilasi yms jatkeaineita löytyis mut ite alotusainepaketit loppu nii motonetista ku monesta muustakin kaupasta.

Mutta miksi en ostaisi sitä boat versiota. Enemmän ainetta pullossa ja tuote täysin sama. Maksaa 40e noin mut ei lopu heti kesken ja voi käyttää reboostia ja viimeistely suihketta tuon kanssa.
Volvo 940 stw classic b230ft / HD Sportster 1200xl custom screaming eagle

Paikalla Tucci

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #346 : 01.07.2019, 09:41:31 »
Sonax extreme glass clear, vastaavia aineita tullut kokeiltua ja tällä tuli oikeasti kirkkaiksi.
:o :o :o

Poissa von Berg

• VRCF Ry jäsen 2020
  • De Luxe
  • *
« Vastaus #347 : 01.07.2019, 10:49:53 »
Sonaxilta uutuus XTREME Rich Foam Shampoo, erittäin riittoisaa tavaraa ja antaa hyvän jähmeän vaahdon käsivaahdottimellakin. Plussana tuoksuu vahvasti vadelmalle  S*
945 Turbo Classic -98 | S60 T5 "Polestar R-look" -04 | Yamaha XV535 -89

Poissa eekone

• De Luxe
  • *
  • "Hippi-Eero"
« Vastaus #348 : 19.08.2019, 11:30:13 »
Viimeinkin löysin vuos sitten aineen millä lähtee röökin katkut ynnä muut ilman mitään korvaavaa hajustetta: Nanolex Odex. Menin tyhmä ostamaan kauhean 202 Mersun, jossa tuntui lämpimällä kelillä kuin istuis tuhkakupissa. Tällä lähti ja pysyi melkein sen vuoden ne röökinhajut kokonaan pois, tilalla vaan se tyypillinen vanhan Mersun pappa-odööri, mikä lie mieto Kölnin vesi mitä ne niihin tehtaalla hölväs... Nyt toisen kesän aikana vanha stögiksen haju palannut tuossa kun se on paaliin pääsyä odotellut, mutta ei niin pahana kuin oli.

Pienempi puteli meni noin puolilleen kun oikein liberaalisti suihkuttelin joka kolon ja paneelin ja penkin, konttia myöten.

V40 2.0T A Classic '03 "Pieno"

Poissa Kaide

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #349 : 03.09.2019, 21:42:07 »
Sorruin tämän videon https://youtu.be/59w-eKzmgw4 esittelemään Turtlen tavaraan ja hinnan ollessa se noin kymppi niin kokeilin ja tuntuu todella toimivan , kuukauden ollut nyt päällä ja edelleen toimii. Amazonista tilasin .

Poissa B30A

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #350 : 07.09.2019, 09:25:20 »
Sorruin tämän videon https://youtu.be/59w-eKzmgw4 esittelemään Turtlen tavaraan ja hinnan ollessa se noin kymppi niin kokeilin ja tuntuu todella toimivan , kuukauden ollut nyt päällä ja edelleen toimii. Amazonista tilasin .

Ehkä lievä ot kun ei ole samaa kamaa, enkä ole himoinnokas auton kiilloittaja mutta olen enemmän kuin tyytyväinen tommoiseen Turtlen Garnauba wax  "markettivahaan" jota ostin kesällä hätäpäissäni ton pikku Roverin vahaamiseen. Tämähän on pysynyt pinnassa tosi hienosti vaikka autoa on pesty erilaisilla autoshampoilla moneen kertaan. Kiilto on edelleenkin hyvä, ja vesi helmeilee pinnassa sekä lähtee tykinkuulinan vierimään heti kun saa pikkuisen vauhtiin.
Mielestäni erittäin hyvä hinta-laatu suhde kesäkäyttö harrastebiiliin jossa varsin hyvä maalipinta.

Ollut noita AG:n kamoja, mutta niiden kesto on kyllä lievä pettymys.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2019, 11:09:48 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 540tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89, Clean car, sick mind.

KL-varaosat  Carwist