Älä käy kuidusta vääntämään, autos oli ainakin kuvissa todella komee noilla pellistä väännetyillä lirpakkeilla.. Ja jousituksesta, niin iskareita pitää lyhentää jonkun verran jos tuon korkuseks haluaa.
ja nuo tarvikeiskarit on turhan löysätkin. pitäis jotakin jämäkämpää hankkia, jouset on kyllä sopivan jämäkät eikä ollu paha sijoitus: 22,50€ 
Olen kyllä hyvin tyytyväinen nuihin tekemiini sivu ja taka peltihelmoihin. Etulippaan taas olen ollut jo pitemmän aikaa keskinkertaisen tyytyväinen, eli se on pakko tehä uusiksi. Lähinnä tuo alaosan suoruus siinä tökkää silmään kun auton oma keula on v muotonen ja lippa suora. Tämä siinä tarvii uudistutta, ja sivuilta hieman leveämpi kuten tässä GLE:ssä:
http://www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?f=13&t=11013 Tuon tapaisen olen meinannut väsätä. Lisäksi tuossa nykysessä meni massaus perseelleen sillon aikanaan, massa ei kuivunut ollenkaan, josta johtuu että maali on elänyt tuossa etulipassa. Eli fix and quick.
Takalipareet on aivan ok, kun niitä hetki suunniteltiin ja 2 protoakin tehtiin ennen varsinaisia. Mutta ovat ruosteessa. Mekaaninen suojaus jäi/roiskeläpät puuttuneet. Vaikken tuolla sorateitä aja yms, rupesi kivet silti viemään massaa lipareitten takaa ja pintaruostuminen alko. Roiskeläpät oli jo puuhastelulistalla kunhan vaan saisin volvon talliin tässä keväällä. Mutta kevät tuli ja sitten yhtäkkiä ruoste hyppäs silmille nuissa lipareissa -> vesi oli päässy takakautta maalinkin alle vähän. On nuo vielä fiksattavissa, ja kohta alankin laittaan, kun kupla on jo ajokunnossa niin mahtuu volle talliin. Mutta taaksekkin olen alusta lähtien unelmoinu koko perän matkalta menevää lippaa, samon tyylistä kuin tuolla linkissä. Eli saman tapaset kuin nuo nykysetkin lipareet mutta menis koko perän matkalta.
Elikkä ei oo menny kaikki putkeen, mutta sehän se opettaa. Kuituversiot antaisi asteikolla 4-10, 10+ arvosen mekaanisen suojan auton alttiimmille alueille. Eihän sitä kuitua muuten. Nykyset peltihelmat suojaa kyllä lähes erinomaisesti auton kylkiä ja pohjaa kiviltä, iskuja ei ole tullut. Mutta takapyörän jälkeen kivet juhlii. Iskuja on takapuskurin edelläkin.
MUUTEN Tuningstudiolla taisi olla jopa jämäkämpiä sportti-iskareita satiaiseen kun kerran kysäsin. Oli valittavissa stock tai sport. Oli lyhyttä ja normi mallia.
Hintahaarukka taisi olla 350-600e satsi ETEEN, joten jäi sillon ostamatta kun opiskeluaikaa oli vielä sillon.