Juu tosiaan kyllä ihan Volvosta kyse kun tässä kyseltiin

Ei sitä oikein tosiaan osannut ajatellakkaan miten suuri vaikutus kytkimellä on ajoon sinänsä. Paljon puhutaan, että kytkin yleensä alkaa luistamaan kolmosella ja sitä suuremmilla vaihteilla, kyllä minulla luisti kakkosella jo, jos vähänkin yritti kiihdyttää normaalia ripeämmin. Toinen minkä muutoksen havaitsin nyt työn jälkeen, niin aikaisemmin kun siirtyi vedolta, moottorijarrutuksen puolelle, tai toisinpäin, niin aina se nykäisi, enää ei tee sitä.
Voiko muuten näitä M47 laatikoiden vivustoja, siis sitä joka välittää kepiltä tiedon laatikolle, niin säätää jotenkin? Kun nyt korjauksen jälkeen keppi on huomattavasti jotenkin tarkemman tuntuinen ja jotenkin jämäkämpi, eikä välystäkään tunnu niin miten ennen sivuttain liikuttaessa. Samalla jotenkin, ainakin tuntuu, että kepin liikerata vaihteelta vaihteelle on lyhyempi, ja esim ennen kun oli kolmonen päällä, niin keppi oli todella lähellä radiota ja tuhkakuppia, nyt keppi jää ikäänkuin vähän kauemmas. En tiedä mitä on tehty, mutta paremmaksi on tullut ainakin.