Edistyy edistyy. Käynnistymisvika oli niinkin yksinkertainen kun akku, joka antoi vaan 12,15 volttia. Latailin ja johan hörähti taas käyntiin.
Alkuperäinen vika kestää edelleen. Kaasuläpän asentotunnistimen pistokkeesta yleismittarilla mitatessa antaa 11,6 volttia tyhjällä ja kaasuläppää kääntämällä putoaa 0,85 ja jää siihen vaikka kuinka kääntelisi.
Uskaltaako tämän perusteella lähteä tilaamaan uuden asentotunnistimen, kun eikös nuo arvot ole ihan jotain muuta kun pitäisi? Ja ehdotuksia mistä noita kannattaisi lähteä tilaamaan, googlen perusteella ei löytyisi Suomen rajojen sisältä.
Hidastahan tää on, mutta toisaalta hauska harrastus kun pari viikkoa takaperin en ymmärtänyt konepellin alle katsoessa enempää kuin sika joulusta.