Noita lämppäreitä on tosiaan eri tyyppejä.
-peruslämmitin, ei ilmastointia, (tästä ilmeisesti kaksi vaihtoehtoa, toisessa esivalmius ilmastoinnille.)
-MCC eli manuaalisäätöinen ilmastointi
-ECC eli automaatti ilmastointi. Tästä olemassa myös versio, jossa ei ilmastointia ole, mutta lämmityksen säätö automaattinen.
-ACC taas löytyy 700 sarjasta, liukusäätimet jne muuta historiallista, ei enään ysissä.
Ei ole mitään puoliautomaattista. ECC - MCC eroina on koko ohjauspuoli. Mekaaniset osat samanlaisia. Samaan lämmityslaitteen runkoon menee molempien ohjaukset, mutta anturinreikiä on availtava, sahattava vastuspaketille reikää jne. Purkuautosta noita hommatessa jokatauksessa sen koko lämmittin täytyy irroittaa, jolloin en näe mitään järkeä alkaa niitä osia erikseen vaihtamaan, vaan koko paketti kerralla. Mahdollista vaihtaa vaan ohjaus, mutta miksi tehdä asiat vaikeimman kautta?