tuossa ollut nyt 5tkm ajan perseen alla 287tkm ajettu taxi johon on moottori vaihdettu 269tkm kohdalla. nyt ajettu sellaiset 18tkm moottorilla joista 5tkm itse. Autosta häviää hitaasti jäähdytin nesteet. Mitään näkyviä vuotoja ei löydy. Ei ole lämmityslaitteita toistaiseksi minkäänlaisia, joten nekään ei voi vuotaa.
Voiko raaka kylmäkäynnistys kovalla pakkasella hävittää nestettä? Auto ei käynnisty aina ihan ekalla eikä tokallakaan kerralla kovissa pakkasissa. Webaston asennukseen auto on menossa, mutta ruuhkan takia sai ajan vasta tammikuun lopulle. Onko jokin tyypillinen paikka mistä nää 4 mukiset voisi nestettä kadottaa? Kyseessä tuonti auto saksasta, mutta tuotu jo vuonna 2017. Edellinen omistaja sanoi ettei hän joutunut nestettä lisäämään kun asiaa tiedustelin häneltä. Kansivikaa vähän epäilen kun kone on "uusi". Edellisessä koneessa ei myöskään ollut lämmittimiä ja auto sijaitsi tuolloin lapissa

taxina. nyt etelän lämmössä... ex omistaja tuumasi että hetkein sai käyntiin herätellä -30 pakkasilla ilman lämmitystä

pakokaasut ei mielestäni haise j.nesteelle ja vaikka lämpöisenä avaa paisarin korkin ajon jälkeen niin nestepinta ei juurikaan nouse, ja pieni painene pihahdus pääsee kun korkin ottaa pois. Autoonhan on siis vaihdettu vain moottori. muu ympäröivä tekniikka on vanhaa (poislukien jakopää joka luonnollisesti laitettiin samalla uusiksi). Viedäkkö suosiolla huoltoon vai olisiko jotakin paikkaa mistä vielä voisi itse tutkia. Letkuja menee pirusti ristiin rastiin ja mielestäni kaikki olen tarkastanut ja vuotoja ei näy.