Kylmänä ainakin, ei kokeiltu käyttää lämpimäksi asti. Brake cleanerilla varmaan saisi taas käymään mutta loppui viimeksi kriittisellä hetkellä niin tarvii tänään ostaa lisää. Täytyy kokeilla käyttää lämpimäksi jos vielä saa käyntiin.
Se että hörähtää joka startilla, kertoo kylmäkäynnistyssuuttimen toimivan kuten kuuluu.
Se, ettei jaksa jäädä käymään, voisi viitata siihen, että seokset ovat olosuhteisiin ja lämpötilaan nähden viturallaan, käytännössä kuumana paksulla tai kylmänä hoikalla. Jos tekee kylmänä ja kliinerin käyttö eli käytännössä rikastaminen auttaa, voisi viitata ohjauspaineensäätimen hajoamiseen/jumittumiseen kuuman koneen asentoon. Tällöin käynti muuttuu normaaliksi, jos koneen saa käytettyä lämpöiseksi asti.
Tosin kerran huono käyntiinlähtö ja rykiminen ja rötääminen kylmällä koneella johtui puhtaasti sytkäpuolesta. En vain jaksa muistaa vuosikausien takaa, mikä osa siihen oleellisimmin vaikutti, kun käytännössä kaikki tuli samoihin aikoihin uusittua, mutta olisiko sytkäkivi tullut tiensä päähän... Tämäkin vaiva katosi mystisesti, kun sai muutaman minuutin pidettyä konetta jotenkuten käynnissä.
Kannattaa sillä kliinerillä kokeilla myös kaikki tiivisteet ja imusarjaan yhteydessä olevat letkut, ja että ovat kaikki paikallaan. Eihän se kummoista ilmavuotoa tarvitse, kun sotkee koneen toiminnan. Ja esim. joku orastava imusarjan tiivisteen vuoto voi hämäävästi pienetä koneen lämmettyä.