Illat alkavat jo pimenemään ja releistys olisi paikallaan kun vajaa 12v tulee lampun kannoille.
Ne ketkä itse on tehnyt tuon relesarjan, niin miten ootte ottanut virran akulta? Ostin Biltemasta tuon sulakkeenpitimen (https://www.biltema.fi/autoilu---mp/sahkojarjestelma/sulakkeet/sulakkeenpidin-2000031352) ja ajattelin ensin että otan akulta virran yhdellä 6mm2 johdolla, jonka kuorin auki ja "puolitan" kuparijohtimet kahdelle 6mm2 johdolle tinaamalla, ja sitten toistan tämän näille kahdelle johdolle että tulee 4 kpl 6mm2 johtoa sulakkeenpitimelle (josta sitten vielä jatkavat 6mm2 johdoilla releille). Mulla tulossa 4 releellä siis. Mutta eikö tuossa tapauksessa menisi vähän hukkaan tuo 6mm2 johdon hyöty jos haaroitan ne pari kertaa? Toinen vaihtoehto voisi olla vetää suoraan akulta kaikki 4 johtoa mutta nykyiseen akunkenkään ei mahdu enempää liittimiä kiinni.
Perhana kun aikanaan puolet ammattikoulusta oli sähköoppia mutta ei niitä asioita enää voi muistaa.. 
Semmoinen laadukas akunkenkä, johonka tulee johdot kirittävän latan alle:
https://www.ikh.fi/images/wwwkuvat/Tuotekuvat/GAG23742B_S_1_web.jpgJa siihen tökit niitä piuhoja. Minä tein yhteen ei-volvoon "hiukan" overkilliä, 6x 6,5mm
2 piuhaa sulakerasialle, kuusi sulaketta ja kuusi relettä.
Autossa 55w lyhyet, jotka palavat yhtäaikaa auton omien 55w pitkien kanssa. Tuon lisäksi keulalla on 65w halogen-lisäpitkät ja näille kaikille menee virta omalla 6,5mm
2 piuhalla omien sulakkeiden ja releiden kautta. Jokaiselle lampulle menee oma herätteensä auton omista sähköistä.
Tyhjäkäynnillä kun pistää pitkät päälle, tyhjäkäynti kyykkää ja akun varaus alkaa hissukseen laskemaan, lamppujen kannalla ollen 0,03V häviö akun jännitteeseen verrattuna.

Laskettiin joskus tehonkesto tolle viritelmälle luokkaa 1kW.

Mutta, nykyään tekisin ennemmin näin:
- Yksi 6-8 neliön johto sulakerasialle
- Kolmen sulakkeen rasia
- Rasialta sitten laadukkaalla 3-4 neliöisellä johdolla releille, kolme relettä
- Releiltä lamppujen kannalle
- Lamppujen kannasta tuore maapiuha, mahdollisimman lyhyenä
Pysyy yksinkertaisempana ja lopulta toimintavarmempana. Kaksikin sulaketta ja relettä riittää, jos on vain auton omat pitkät ja lyhyet, mutta tuolloin on se riski olemassa että vaikka lyhyiden sulake palaa --> autossa on vain pitkät käytössä. Siksi tuossa "overkillissä" on jokaisella oma sulake ja heräte.
Ei muuten mistään tahdo löytyä sulakerasiaa, jossa olisi yksi tulo ja useampi lähtö ja olisi vesitiivis. Aina on noita rimpulakiinnityksiä noissa venerasioissakin.
