0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Suuttimien puhdistusainetta olen käyttänyt vuosien ajan ja ne tekee ihmeitä. Edellinen auto minulle tullessaan pölläytti käynnistäessä sinistä savua. Suodattimen vaihto ja uuden suodattimen täyttö forten aineilla, ja pölläyttely loppui siihen, eikä palannut 180tkm aikana, kun teki samat temput vuosittain. Tämä ei ole suinkaan ainoa kerta, kun vuotava suutin "korjaantuu" noilla aineilla.Tuntuu hurjalle, että pienimmissäkin suutinongelmissa foorumeilla tarjotaan aina ensimmäisenä suuttimien vaihtoa, vaikka läheskään aina suuttimen vuodossa ei ole kyse mekaanisesta viasta, vaan paskasta.En näe mitään syytä, että miksi uudemmat Volvot tekisivät tässä poikkeuksen.
Vanhoissa tuo toimi ja pumpusta näki heti missä oli käytetty, paljon ajetuissakin pumppu kuin uusi, nykyvehkeisiin en laittaisi.
Onko tämä suodatinkipon täyttäminen Fortella sen oikea käyttötapa? Itse olen lurauttanut sen Forte-putelin litkun vain tankkiin kerran vuodessa. Pieneksi aikaa on naftankulutus ajotietokoneen ilmaisemana hieman pienentynyt. Vollessa kilometreja nyt noin 340 tuhatta.Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner kyseessä