Tässä eturenkaiden mittauksia:
Camber: vasen +0°13' --> 0.22°
oikea -0°15' --> -0.25°
caster: vasen +2°30' --> 2.5°
oikea + 4°12 --> 4.2°
Löytyi jonkinlaisia mittoja. Mitat ovat asteita desimaaleineen.
Ohjearvot
CASTER, etupää, 3.0° - 5.0°
CAMBER, etupää, -1.2° - +0.6°
Normaaliautossa tuo CASTER on aika lähellä 4.5°, eli tuo oikea puoli on siltäosin paikallaan

.
Samoin oikean puolen -0.25° on ihan priima

.
Sensijaan vasemmalla nuo kulmat ovat pahasti pielessä

.
Juup, itte laskin että 1.62 astetta,ja on se tuo parinsentin heitto on jo paljon 
Jonnekkin on kolahtanut ja reilusti.
Koska tuota yläpäätä ei törmäyksessa voi ainakaan eteenpäin kiskoa, on se vika alempana. Pellissä näkyisi pahat mutkatkin.
Vasen etupyörä siis on nimenomaan pari senttiä takana ja hiukan ulkona ainakin noiden kulmien mukaan. Paitsi jos allamainittu iskunvaimentimen varsi tms. on väärässä. Arvioitu parin sentin heitto pitäisi näkyä kyllä ihan katsomalla ja se vika on nimenomaan vasemmassa etupyörässä.
Mittaapas alkajaisiksi akseliväli oikealta ja vasemmalta ihan metrimitalla. Jo pelkästään renkaan etäisyys lokasuojan reunasta paljastaa ehkä vian. Jos pyörä näyttää olevan ihan paikoillaan, niin ei oikein jää muuta vikapaikkaa kuin vääntynyt iskunvaimentimen varsi tai jousentuki tai pyörännapa.
Tuollasen heiton siis saa vääntyneellä iskunvaimentajan varrellakin. Sitä akselia voi yläpäästään kiertää. Renkaan kulman ei pitäisi muuttua minnekään sitä vartta kiertämällä.
Jos se alapää on siirtynyt pari senttiä, niin vikaa pitää hakea itse alatukivarresta tai joko etummaisesta tai takimmaisesta kiinnityksestä. Kuten aiemmin mainitsin, niin kolarissa tms, on apurunkopalkki voinut ruttaantua. Senkin saa mitattua alapuolelta metrimitalla.