Jahas. että senverran ajettu. Sitten ainakin öljyjä on vaihdettu säännöllisesti ja ne eivät ole olleet mitään "laakerinpesuvesiä"tippaöljynä.

Ja eihän sellaista enää saakaan mistään tynnyrin pohjalta. Eihän ne 230 sarjan myllyt varsinaisesti laiskoja ole kunhan ovat kunnossa ja säädöissään. Tosin ei niillä kyllä pahemmin kumiakaan polteta, eneminkin kytkintä.

Niin että kerran käytetty kannentiiviste? Ei nyt ihan heti ole tuollaista tullut vastaan, aikoinaan kyllä tuplat päällekkäin, ajateltu varmaan että pitäisi paremmin ja silikonia välissä sopivasti, eivät ihan tukkineet öljykanavia. Niin erikoinen on homma, jos sitten ei rahat menneet jo muihin moottorinosiin ja kannentiiviste oli hiljan uusittu ennestään.
Se on mahdollista saada pitämään tiivistämällä liekkirenkaiden ympäristö tiivistetahnalla jota joskus pitää kyllä käyttää uudenkin tiivisteen kanssa jos alkuperäisessä on erillinen lämpötahna ja tarvikkeessa ei ja ko. konetyyppi on erityisen vaativa tämän suhteen. Muuten eivät kannentiivisteet ole tarkoitettu kerrosrakenteensa takia käytettäväksi kuin sen yhden kerran. Vanhat kuparitiivisteet ovat eri asia kun ne voi ns blöijata eli lämpökäsitellä uudenveroisiksi, kuten periaatteessa metallitiivisteet yleensäkin.