Koko hommassa on ollut iloa ja yritystä yhtä paljon, ku lillukanvarsien kasvun kattelemisessa...

Jotain pientä räplännyt kaiken muun sähläämisen sivussa, tänään sentäs sevverta piristyin, että ajelin Nappovirralle hakemaan sitruunahappoa, kun ei sitä lähempää löytynyt...

5 kg pönikkä kustansi sikäläisessä farmari-firmassa 24 ekeä, ja tuo piisaa varmaan muutamaan muuhunkin projektiin...

Ripuliin en aatellut käyttää, mä en enää oo pikku possu, vaan aidosti jo iso sika

Vaikka päivä jopa paisteli komeesti, niin ajatus ei meinannu kyllä säteillä, ennenkuin sitten lopulta uskoin itteeni, et jos tekee litkua litran, nii siihen menee 9 osaa vettä ja yks osa happoa. Niinpä tartti viel kuukkeloida, et mites ketussa tuo rakeinen happo suhteuttuis parhaite nesteeseen... No, joku fiksumpi olis ollu nopeempi, mut tsekatuksi tuli, että 100 grammaa happoa on tilavuutena 1,33 dl ... Pakko hakee vaikeemman kautta, kun ei ollut vaakaa käytössä.
Vettähän tuo sitten valmiina oli, ja pystypintoihin oli tarkoitus käyttää.
Eikä tuo perkleen lankku ämpäriin mahdu upoksiin edes perä edellä, niinpä reistailevan muistin kimppuun, ja jostain kolarissa säröilleen kovalevyn kätköistä tuli mieleen mobilistien ja Maalarin juttuja Oikeasta Entisöinnistä _ siispä tapettiliisteriä ja litkua risteyttäen pienempään purkkiin...

Tuumasin vaan, että omaanihan kokeilen, ja opiksi otan, sen mettään menemisenkin.
En ketuillanikaan halunnut hallista kuukkeloimaan, että mitenkä tuo oikeasti hoidetaan autopalstalaisten toimesta.
No, levittelin sitten syntyneen puuron sinne minne halusin - ja koska tein litkun suht kuumaan veteen, niin aikas puuroo sai levitellä - muttei toi ainakaan valunut

Huomenna sitten katotaan, että mitä paljastuu, kun liottelee mössön alas (päätin jo aloittaa lämmitetyllä happo-liuoksella, ja sitten huuhdella vedellä).
Siis oikeesti mä en oo koskaan tommosten hommien kanssa touhannu, vaikka autopeltiseppänä oon jo klopista pienen ikäni geeni-virheestä johtuen touhannu... Nyt kun oman kanssa leikkii, voi huoleta opiskella uutta kantapään kautta

Itketään sitten huomenna pitkät itkut, ja paetaan prkl vuorille...