RallyBaron  Samppasport

740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!

  • 8 Vastauksia
  • 2207 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
elikkäs on ollut mielessä vaihtaa manuaali askin tilalle tomaatti. onko kellään kokemusta että mitä muutoksia joutuu tehdä että saa tomaatin kiinni ja toimimaan? mitä kaikkia osia joutuis hommata ? ja sitte tärkein mikä tomaatti laatikko olisi hyvä/kestävin vaihtoehto

kiitos jo etukäteen.

Poissa monark

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #1 : 30.01.2013, 22:55:20 »
Samaan tarvisin ohjeita mutta laatikot toisinpäin  :D

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #2 : 30.01.2013, 23:12:12 »
automaatin vauhtipyörä ja vetolevy. sitte keskikonsoli nyt ainki tulee mielee ja kytkinpolkimen poisto. sitte tietty jarrupolkimen vaihto leveempään.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #3 : 31.01.2013, 16:31:27 »
kuinkas tuleeko tomaatti laatikkoon kuinka sähköä ?

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #4 : 01.02.2013, 01:31:51 »
jos aw71 laatikon laittaa niin sitten ylivaihteelle tulee sähköt. tosta zf lootasta en oo varma tarviiko mitään sähköjä? tietty jos jonkun uuden hipo 6 vaihteisen laittaa niin alkaa oleen sähköhommia.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #5 : 01.02.2013, 20:49:26 »
no onkos tietoa kumpi kestää paremmin toi aw71 vai zf vai kestävätkö yhtä hyvin ?

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #6 : 01.02.2013, 23:31:30 »
Aw laatikolla on käyty 400hepalla vartilla ja on sen kestänyt. Shift kitin kun tekee niin pitäisi olla kestävä laatikko. Kestää kyllä ilmankin suht hyvin. Zf:äffän kestosta en osaa sanoa sen enempää. Jos kumia meinaa jauhattaa paikallaan niin kunnon jäähdytin flektillä kannattaa laittaa laatikolle.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #7 : 01.02.2013, 23:34:36 »
En tiedä saako tota aw laatikkoa sopimaan heittämällä. Voi olla että tarvii sovitelevyn koneen ja laatikon väliin.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 d24t manuaalista automaatiksi neuvoja kaivataan!
« Vastaus #8 : 02.02.2013, 13:42:07 »
selvä homma. kiitoksia näistä tiedoista  :)

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo