Alkoi keljuuttamaan tuo muovinen pohjapanssari niin päätinpä ostaa tuommosen 3mm. peltisen pohjapanssarin ja tyytyväinen olen, vaikka asennuksessa joutui vähän aikaa sovittelemaan että mitenkäspäin nää asennuspalkit nyt sitten menikään!

- Homma lähtee käyntiin sillä että vanha pölysuoja pois sieltä ja muoviset kiinnikkeet kammetaan irti ruuvarilla.
- Sitten kannattaa katella miten päin se asennuspalkki tulee siihen eturautaan kiinni, itsellä meni vähän aikaa ennenkuin hahmotin missä kulmassa se sinne tulee, mutta aikansa kun pohtii niin kyllä sen tajuaa, eli se "lippa" pitää tulla eteen ja alaspäin (ainakin siis tässä mallissa)
- Eturaudan yläpuolelle laitetaan semmoset kierreraudat mitkä tulee osan mukana ja sitten asennuspalkki kiinnitetään niistä rei'istä joista otit muoviset holkit pois, itse vähän viilasin niitä vielä varmuuden vuoksi ettei uusien pulttien kierteet ota vahinkoa kun tuntui aika ahtailta koloilta.
- Tämän jälkeen etukelkkaan(apurunkoon) laitetaan vähän isommat kierreraudat keskimmäisien reikien "yläpuolelle" elikkä palkin sisälle, vänkärin puoleinen menee helposti isosta reiästä joka löytyy jo valmiiksi mutta kuskin puoleisen jouduin itse sujuttamaan paikalleen rautalangalla koska siellä puolen ei ole samanlaista sopivaa "asennusrööriä". Tämän jälkeen näihin rautoihin kiinnitetään hieman järeämmät 17mm. kannalla olevat pultit mutta älä kierrä niitä loppuun asti.
- Sitten pohjapanssari "liutetaan" näihin pultteihin ja sitten pultataan etupää kiinni.
- Sitten kun etupää on kiinni niin ruuvataan vielä takapultit kierälle ja homma on valmis.
Itsellä meni ko. prokkikseen n. 20min. pohtimiset mukaanlukien joten ei kannata peljätä, homma on todella simppeli toteuttaa vaikka kokemusta auton laitosta muuten ei pahemmin olisi.
Tässäpä vielä kuva panssarista sittenkun se on paikallaan:
http://imageshack.us/f/822/img0833px.jpg/Mikäli joku haluaa orkkiksen muovisen pölysuojan moottorin alle killumaan niin ottakaapa yhteyttä, osa olisi nyt kaupan! Muoviset kiinnikkeetkin saa mukaan mikäli niitä halajaa.