Edistystä taas.

Eli vasemman puolen sisempi vetari/nivel oli väljä ja se vaihdettu.
Uskaltaisin väittää että ollaan jo melko lähellä täydellisyyttä, mutta ei kumminkaan. Vetarin vaihto ehdottomasti ainakin oman pään sisällä jämäköitti ajamista ja kaikkea mahdollista, muunkin lisäksi kuin hakkaamisen ja äänen poistolla jotka vasta tulivat.
Nyt kumminkin autossa tuntuu vedossa tärinä joka aiemmin tuntui vain kolmosella kiihdyttäessä, siis aika hento että voisi olla vaikka moottorin tukikumi. Nyt se kumminkin tuntuu myös nelosella ja vitosella. Ykkösellä ja kakkosella menee tosi smoothisti tai ei vaan huomaa sitä. Eli siis tärinä on kumminkin pehmyttä ja tuntuu vain kevyessä vedossa eli oiskohan juuri joku tärinä tietyllä taajuudella johonkin tukikumiin tms. Tuossa juuri motarilla huomasi selvästi että pikku vedolla rupeaa tärisemään. Kunhan ei ois mikään vaihdelaatikko juttu

Toinen mihin tarvitsisi vastauksen olisi että kun tossa vetarin vaihdossa on varmaan auottu jotain raidetangon päätä tms. Että saa ajaa vinoon kun menee suoraan, että voiko noi renkaan kulmat tehdä tärinää, että hoidanko ensin ne suuntaukset vai viekö taas uudelleen tutkittavaksi.