Samppasport  Futurez

760 multilink jäykäksi + manuaaliksi

  • 6 Vastauksia
  • 2570 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
760 multilink jäykäksi + manuaaliksi
« : 20.08.2013, 22:20:42 »
Elikä nyt olis kysymyksiä onko kyseiseen autoon ylipäätään mahdollista asentaa 1030/1031 perää eli voiko heivata multilink systeemin pois ja asentaa sinne jäykän perän, tukivarret, jouset ja iskarit?

sitten kun kyseessä on automaatti askilla varustettu auto niin käykä esim 240:sen laatikko + 740 keppiteline autoon?
kardaanin muutos eli pitääkö pelkkä etupätkä vaihtaa sopivaksi esim m47 laatikkoon vai koko kardaani?

jos tuo perän vaihto onnistuu niin siinä tapauksessa koko kardaani vaihtoo?

Kiitos vastauksista tyhmiin kysymyksiin.

-Tero
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 760 multilink jäykäksi + manuaaliksi
« Vastaus #1 : 21.08.2013, 11:45:52 »
En tiedä, mutta 900 sarjan 1041 jäykän perän luulis sopivan kaiken helpoimmin.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 760 multilink jäykäksi + manuaaliksi
« Vastaus #2 : 21.08.2013, 12:41:45 »
nimim. VTH ainakin aikoo jäykän akselin vaihtaa multilinkin tilalle, joten hällä vois olla jotain tietoa.

Tosin miksi vaihtaa multilinkkiä pois?  :idiot2:
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 multilink jäykäksi + manuaaliksi
« Vastaus #3 : 21.08.2013, 15:14:58 »
Tuohon multilinkin poistoon ehkä suurin syy kun ei tahdo löytyä osia sinne puslia ym. Vinkkiä jos jossain laaja valikoima.


-Tero
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: 760 multilink jäykäksi + manuaaliksi
« Vastaus #4 : 22.08.2013, 20:10:52 »
Tuohon multilinkin poistoon ehkä suurin syy kun ei tahdo löytyä osia sinne puslia ym. Vinkkiä jos jossain laaja valikoima.


-Tero

Sama kysymys kyllä, miksi huonontaa autoaan?

Volvon varaosatiskillä varmaan on laajin valikoima.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: 760 multilink jäykäksi + manuaaliksi
« Vastaus #5 : 22.08.2013, 20:19:20 »
Samaa laulua täältäkin, jos ei ole muilla ajanut kuin multilinkillä rikkinäisenä niin voi se tuntua huonolta mutta jos ehjää vertaa näihin työläismalleihin niin ainakin minä korjaisin.

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 multilink jäykäksi + manuaaliksi
« Vastaus #6 : 22.08.2013, 21:47:43 »
Pitää varmaankin korjailla sitten ei taida olla iso homma pudottaa koko akselistoa alas lattialle ja kasailla siinä kokonaan uusiksi?


Tämän yhteydessä voi käydä puhaltamassa osat ja maalailla.


Kiitoksia vastailuista

-Tero
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

 

Elekma  Autoracing