
..
Ei ole paha. Se puhallinmoottori on tosiaan siellä repsikan jalkatilassa, näet kun potkumuovin irroittaa.
Yleensä näissä vanhemmissa on muistaakseni kolmella ruuvilla kiinni. Irroita liitin ja maajohto sekä siellä etupuolella oleva tuuletus letkumutka. Moottori tulee sitten alas. Joskus voi olla vähän kiinni kun on jotain tiivistemömmöä välissä...
Uudemmissa moottoria pitelee vain yksi, yleensä torx-ruuvi, voi olla myös ristipää, joka sojottaa penkkiin päin ja on helppo poistaa, sitten vain vähän pyöräytetään moottorin laippaa niin se tulee alas.
Niin siis pitääkö nappilämppärillisessä poistaa ecu ja sen teline?

Ite ainakin joskus omasta pudotin puhallinmoottorin sellaisesta eikä kyllä vaatinut sellaisia hommeleita. Ei se jalkatilan sisältö poikennut mitenkään muista lämppäriversioista
Kysyjähän halusi tietoa moottorin irroituksesta, ei ecun poistosta.