Kuullostaa liiankin tutulta nuo vastoinkäymiset. 
Löytyykö videoo rata-ajelusta?
https://www.instagram.com/p/BT4boG7FUsI/koneelta löytyy vaikka mitä, mutta tossa ainut pätkä joka ladattu nettiin, parhaat kierrokset ei tietenkään tullu kameralle.
----------------------------------------------
Tuli irrtotettua toi siirtäjä, halennut tosta alkuperäsen sauman vierestä. pienen googlailun perusteella vissiin jonkunsortin tyyppivika näissä.


hitsattuna

kun joutu koko voimansiirron tiputtaa niin vaihoin samalla vaihelaatikon ja perän välisen tiivisteen. tosin tuntuu vuotavan vieläkin.


sit tuli madallettua toi perä vihdoin, uudet palikat on 60X80mm (vanhat oli 50x50) eli madallusta nyt 8cm.

nyt vaan ongelmana että normivanteilla suditellessa rengas taittuu alle ja osuu tohon alempaan jousilautaseen ja menee renkaan kylki puhki. 3 paria renkaita (ja yks vanne) piti rikkoa ennekuin tajusin mistä johtuu. sekä jos alla on 13" vanteet ja rengas puhkeaa niin jousilautanen ottaa maahan ennen vannetta.
tuli myös pakoputki laitettua auton perään asti kun nyt mahtuu menemään akselin ali. tossa vielä kuva nykykorkeudesta

sit meni toine vetari, kävin yhestä 340 irrottaa toisen. on muuten aivan perseestä noi kuusiokolopultit jotka noissa rellukoneisissa on. en tajua miksi niihinkin ei oo voinu laittaa normaaleja 10mm muttereita kun vetarit kummiskin samat. jouduin noista 12 pultista 10 leikaamaan poikki.

sit meni taas turbon öljyntuloputki poikki ja kaikki öljyt pihalle, tää on jo neljäs kerta kun toi hajoo. tehty siis jarruputkesta alkuun kesti jotain neljä kuukautta ajoa ja sen jälkeen 2-4viikon välein on saanut korjata kaks kertaa mennyt kokonaan poikka ja pari kertaa halennut. laitoin nyt kokonaan uuden putken ja vaihoin toisen pään urosliitäntään, kun aikasemmin oli naaraslittimellä ja se ei tukenut tota putkea kunnolla. mutta tuskimpa toi hirveen kauan kestää. pitäs varmaa hankkii tohon joku oikee putki banjoliittimillä, tai sit joudun sortuumaan noihin an liittimiin joista tahtoisin pysyä erossa.

tuntuu että ei oo ton moottorinvaihoin jälkeen ollu muuta kun ongelmia tän kanssa, ennen sitä ei tarvinnut kun joka toinen kuukaus korjata öljynpaluu, nyt hajonnut kaikki lyhyen ajan sisään.
Sit isoin ongelma tällähetkellä on pätkiminen, pitkään vejättäessä yhtäkkiä tuntuu kaikki tehot häviivän ihan kun mottori sammuis, mutta ei tää tätä aina. ekan kerran kun esiinty oli pariviikkoa koneen vaihoin jälkeen kun yritti kakkosvaihteella suditella kovemmassa vauhissa. päättelin johtuvan bensan loppumisesta niin vaihoin bensupumpun käytettyyn ET pumppuun. tän jälkeen tuntu korjaantuvan, mutta tuli radalla takas, teki tota n. sekunnin sen jälkeen kun polkas kytkimellä sivuttain. laskin ahtopaineet 0.7->0.5 ja pääs puol kierrosta ennenkuin pätkäs. myöhemmin vaihoin tulpat ja tuntu kadulla taas toimivan, mutta tuli alko taas viimeviikonloppuna pätkimään välillä. epäilin bensanpaineiden häviivän niin laitoin mittarin kiinni, mutta en saanut enään pätkimään. helpoin tapa testata toi pätkiminen on polttaa paikallaan kumia ja pitäis jossainvaiheessa hyytyä, tuntuu että mitä pidempään ollu käynnissä niin sitä lyhyemmällä ajalla toi teho häviää, vaihtelee jossain 2-10sek välillä. pitää yrittää nostaa ahtopaineet takas 0.7 ja käyä ton bensapainemittarin kaa testailee.