Nyt rupeaa mies repeilemään liitoksistaan. Kyseessä siis italialainen 2 litrainen 211 hevosvoimainen volvo, vuosimallia 96 ja vakio kone. Auto tekee kun veätät nopeasti kaasun pohjaan, niin saattaa ennen 6000 kierrosta pätkiä useamman kerran, joskus ei tee lainkaan. Joskus tekee taas että autosta loppuu veto kuin seinään ja hetkessä taas nostaa kierroksia ja saattaa pätkiä taas. Autoon on korjaamolla asennettu tammer dieselillä turbo entisen rikkoutuneen tilalle, sytytystulpat vaihdettu bochilaisiin, johdot myös puolalle uusittu bochilaisiin, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittu, polttoainepumppu sippasi myös ja se on vaihdettu tarvikepumppuun 4 baarin tuotolla olevaan, polttoainesiodatin vaihdettu myös, polttoainepumpun rele vaihdettu. Mutta vika ei häviä. Volvon liikkeessä varkaudessa ei ole törmänneet moiseen, nakutustunnistimia ei kuulemma ole mennyt. Mutta voiko vika olla ilmamassamittarissa tai kaasuläpän asentotunnistimessa, kampiakselin asentotunnistin voisi olla kun kone puskee öljyä, että olisiko anturin öljynnyt ja sekoittaisi. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Syttypuolelta on siis puola enää vaihtamatta ja bensa puolelta suuttimet, testerissä ei mäy vikoja eikä ahdot tipu kun veto häviää. Ja autolla tosiaan ajettu 260tkm ja jakopään merkit kohdallaan. Missä vika?