Kyllä se lastu tarvii tiedon isommista suuttimista. Ja paineeseen sen lastu ei tee mitään
Juurikin näin!
Lastuun pitää tehdä muutokset siten, että suuttimien kerrotaan olevan erikokoisia kuin vakiot.
Kun lastu on tehty oikein, kone käy nättiä tyhjäkäyntiä välittömästi isommilla tai pienemmillä suuttimilla.
Nuo suuttimet eivät sinällään vaadi 012 IMMua, mutta on varsin typerää yrittää ajaa 016 IMMulla, jonka mittausvarat loppuvat täysin siinä 0,8 baarin kohdilla. 012 IMMu vaatii sitten vastaavat muutokset lastuun.
Epätasainen tyhjäkäynti on LH:n tapa kertoa siitä, että sopitus on pielessä ja se yrittää kompensoida sitä!
Lastuun nähden vääränkokoiset suuttimet aiheuttavat tuota varmasti!

Lottoan, että vikakoodit luettaessa sieltä löytyypi 2-3-1 ja/tai 2-3-2.
Itse käytän 668cc/min suuttimia sekä Wiinalla, että bensalla. Kaverilla on 598cc/min suuttimet bensalla ja eräällä toisella on 668cc/min suuttimet Wiinalla. Kolmannella on ~750cc/min bensalla ja hitusen enemmän ahdistettuna.
Meillä kaikilla on myös 012 IMMu ja
lastu sen mukaisesti tehtynä.
Tai minullahan ei ole lastua, vaan ostrichit molemmissa purkeissa (LH/EZK).
Koviin lastuihin siirryn sitten, kun olen kaikki säätöni hieronut paikoilleen.
Mietin tässä hiljaa, miksi porukalla on perusasiatkin hukassa?
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=24583.0