Vaikuttaako nuo tappion poistot miten tasapainoon, että pitäskö käyttää vp koneistamolla?
Samalla reissullahan siitä ottaa siivun pois että saa tuon bmw -618 asetelman paikoilleen.
Minä pähkäilin samaa aikoinaan, kun tuota vaihdoin. En tiedä onko jossakin alkuperäisessä asetelmassa reiät noita tappeja varten, mutta ilmeisesti ovat jotakin asentotunnistinta varten.
Yksi vaihtoehto on punnita tapit, ja porata vastapuolelle niitä vastaavat reijät. Itse en tehnyt ongelmalle mitään, ne ei kuitenkaan niin painavat ole. Jos saat semmosen vauhtipyörän mikä on ajossa ollut, niin en ymmärrä miksi sitä pitäisi tasapainottaa.
Tosiaan ite en lähtis myöskään pottapyörään tekemään muutoksia, uskoisin että tuo -763 asetelma riittää aika pitkälle. KG Trimningillä on muuten tuohon asetelmaan sopiva vahvistettu jousitettu levy, mutta en tiedä minkä verran vääntöä kestää.
http://www.kgtrimning.nu/kopplingspec.htm ja tuolta Lamellcentrum special 228mm M90 20-splines organisk fjädrad lamell. LM468 1295:- NYHET