Eli moottoria päästiin vihdoin yrittää käynnistää, ensin oli öljynpaineet kadoksissa. No löyty vihdoin niin ei kun käyntiin. Käy vaan toisella kannella. Olin painanut puolan liittimet paikalleen mutta ei sit kuitenkaan. Aikansa kun ihmeteltiin niin tuli mieleen et voisko vika olla siinä ja vähän kun liitintä työnsi lisää niin alko pelittää. No sitten piti säätää läppärunkojen vivustoa niin rupeshan se käymään tyhjäkäyntiä nätisti. Siinä kun samalla etsi vuotoja niin löytyhän sieltä auton alta kiva pikku öljylätäkkö.
No ei muuta kuin seuraavana päivänä auto nosturille ja laatikko irti. No stefahan se paljastu syyksi, tai sen puute. Käsittämätöntä että jäänyt pois.
No ei vuoda enää kun stefa saatu paikalleen mutta mitäs kun kasvot kastuu. Pakoputkesta tulee vettä, jaaha. Että tälläinen, ja glykoli tuoksuu. Ja paisarista nestettä niin öljyähän siellä on seassa.
Ei muuta kuin kone ylös ja kannet auki. Mitään vikaa ei näy eikä löydy. Seuraavana päivää soittamaan koneistamoon ja ei muuta keksitä kuin liian pitkät kansipultit kun lohkosta ja kansista otettu ronskimmin tavaraa pois.
Ja kansipahvi näyttäisi vähän samaa. Meni kyllä momenttiin ja astelukuun.
No ei muuta kuin rakentaa kone takas kasaan oikean mittaisilla pulteilla niin uusi yritys.

Rekisterikilven telinettä rakentaa perään

Sitten vaan reikää leikkaamaan

Ovia sovittamaan

Pohja saanut värin alustan kiinnikkeiden kohdalta