Jaahas taas on tullu kaikenlaista pientä tehtyä kun on koululta kerenny. Moottorikin alkais pikkuhiljaa olemaan paikalleenlaittoa vaille.

Moottoriin siis tehty sen verran muutoksia että kannesta on otettu 2mm, lohkosta 0.6mm ja välissä 0.85 tiiviste. K-nokka ja weber 32/36. 085 alujakaja, tähän tarkotuksena laittaa vielä myöhemmin espark, niin pääsee kärkiensäädöstä. Kannesta pakoventtiilinohjurin patti pois ja venttiilimaljoja vähän avattu ja kanavat muutenkin tasoteltu, vauhtipyörästä otettu ulkokehältä siivu pois. Katotaan minkälainen tällä kokoonpanolla saadaan, vissiin ihan huono ei välttämättä tuu. Tarkotuksena myös penkissä käydä jossain kohtaa, niin näkee onko paljon teho laskenu vakiosta


Jyrsitty jakopäänkoppakin valmistu koulukaverin toimesta sopivasti, jospa tuo stefa pitäis paremmin kun huopanen.
Vielä parit pikkujutut ja jos ens viikolla kerkeää touhuamaan niin eiköhän se paikalleen löydä ja käyntiin.

Vielä mietinnässä tuleeko sähköflekti vai ei, 850 sähköflekti olis jääny purkuautosta, mutta ompa tuo vakio syyläri niin pieni ettei oikeen sovi sen kanssa. Täytyy varmaan sovitella keula paikallaan vielä että mitenkä siihen sais järkevän tunnelin tehtyä vai laittaako vaan peltiropellin. Kesä kyllä painaa kovasti päälle ja oispa hienoa tälläkin taas ajella.
