Joo, elikäs löytyi tuo tieto toisaalta vissiinkin... Kiertokangen pultit 20 Nm ja sen jälkeen 90°, ja öljypohjan kiritys (sump bolts) 17 Nm.
Uusin ongelma tietty tuo öljypohjan irroitus. Olen hakenut netistä ohjetta ja Matthew's Volvo Sitestä löytyy aika hyvä ohje. Ehdin irroitella vaihdelaatikon tuen ja ohjaustehostimen putket irti rungosta, mutta niitäpä ei niin vaan saakaan kammettua sinne vaihdelaatikon puolelle, eli ottavat vastaan. Katselin sinne ohjaustehostimen päähän niin sehän on sellainen suora putki koneen kohdalla, ja silmukan tekee putki siellä tehostimen päässä. Pumpulle menee letkuna. Letkun päästä kyllä liikkuu sivulle vaivatta, mutta pelko persiissä että jos väkisin vääntää vinoon (käsivoimin melko tiukassa liikkuminen) että taittuu siitä silmukan kohdalta se putki.
Onko tosiaan vaan vedettävä jollakin väkisin se putki sivulle että saa sen öljypohjan tiputettua alas? Moottorinkorvakoistahan sitä pitää irroitella myös ja sitten nostaa moottoria ylöspäin, sitten purkaa kaikki pultit pois ja sen jälkeen voi alkaa kaputtelemaan öljypohjaa kevyesti irti, ja jos moottori on tarpeeksi ylhäällä niin pitäisi vaan lupsahtaa pois?