Jees, lähtihän se kannatin sieltä. Lohkon kyljen pultit auki ja irtosi. Pakosarjan puolen mutteria en saanut auki millään.
Pienet on tilat, mutta hommasin portaattoman pikkuräikän niin sillä pääsi sopivasti vääntämään. Motonetista ja semmonen n. 11cm pitkä. On näppärä työkalu.
Mites tuo lohkon ja kannen puhdistus? Eilen putsailin lamppuöljyllä ja rätillä, mutta oli kovin hidasta. Saako käyttää muuta?
Vika löytyi kolmospytyn(toiseksi taaimmainen) kohdalta. Tiiviste oli ohentunut vesikanavan kohdalta ja vesi tullut lähelle metallirengasta ja varmaankin siitä vuotanut. Kolmospytyssä oli jäähdytinnestettä pikkasen männän päällä avatessa. Uudessa Reinzin pahvissa tuo vesikanava onkin pieni ja pyöreä, ei niin kuin vanhassa, jossa se on vesikanavan muotoinen kolmio. Ehkä se on pienennetty kun on huomattu että isompi rupee vuotamaan sylinteriin? Tiedä sitten...