Kuullostas vaan epäkaupalliselta ajatus että Sachs:in kokoinen tehdas tekis Volvolle priimaa ja omalla nimellä myis sitten huonompaa. 

Niin siis hehän tekevät sitä mitä asiakas tilaa. Aivan oikea bisneslogiikka. Tuskin on noille aftermarket kamoille häävejä vaatimuksia annettu muuta kuin että "sopii volvoon". Iskareita hajoaa, annat takuuseen uudet jos ylipäänsä tulee pyyntöjä ja kun kate on hyvä (koska voit myydä hyvällä hinnalla roskaa) niin so not. Lievästi erilainen keskustelu käydään kun autonvalmistaja tulee ostoksille. Vaatimuslista viimeisen päälle, korvausvastuu, vasteaika, varaosien saatavuus, ympäristöystävällisyys, eettiset asiat jne jne. Se on yks hailee jos osaset myy iskareita jotka heti kohta hajoavat. Mutta ans kun uusista autoista hajoilee jotain niin se on likipitäen illan pääuutisissa ja kaikenmaailman medioissa. Puhelin soi iskaripajalla kellonaikaan katsomatta ja sitten juoksevat. Pahimmassa tapauksessa käräjille. Ja vaikka laatu oiskin hyvä niin sitten tulee se toinen puhelu eli tiedoksi että "päätimme alentaa iskareidenne hintoja"

Näinhän hiljattain teki VW.
Uskoo ken haluaa tuohon sama laatu, sama tehdas. Itse en usko koska se olisi jo järjenkin vastaista.