0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Itselläni homma sisälsi öljyloukun vaihdon ja letkijen tarkistuksen. Samalla tuli öljypohjan irrotuksen myötä katsottua tuo kampikammion laitaa pitkin öljyloukusta öljypohjaan kulkevan paluukanavan aukinaisuus (tuo aiemmin laittamassa kuvassani oleva neliskanttinne putki öljypohjan reunassa). Auto oli nimittäin alkanut huohottaa. Öljymittatikusta puuskutti savua oikein urakalla. Nyt kaikki ok.Hyvä pointti tuo,että öljyloukku on huoltokohde!!!,,,jos se ei toimi niin ei kampikammion tuuletuskaan toimi mikä nostaa paineetöljypohjassa sekä yläkerrassa+voiteluöljy pilaantuu huomattavasti nopeamminkun jos kampikammion tuuletus toimisi oiein.meikäläisen kärryllä oli ajettu 180tkm kun tuo öljyloukku meni tukkoon jonka seurauksena öljytikun reijästä puhalteli pienellä paineella savuja.ongelma korjattiin merkkiliikkeessä uusimalla öljyloukku +sen letkut.