Autoracing  KL-varaosat

Alkup Xenonit reistaa V70 -03

• 17 Vastauksia
  • 12254 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mulugren

• Turbo
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Alkup Xenonit reistaa V70 -03
« Vastaus #15 : 11.04.2015, 21:41:46 »
Mulla pimeni xenon poltin kertalaakista. Oli kyllä aikas heikkotehoiset jo mutta ei mitään värivikaa ennakkovaroituksena. D5-06 vehje ja vaihdoin puskuria irroittamatta

Onkohan tuota värioiretta nykyxenoneissa enää? Meni nimittäin toisestakin autosta xenon pimeäksi kertalaakista. Korjaantui polttimonvaihdolla. Ei mitään värioireita ennen pimenemistä. Pistin muuten philips extreme visionit sitten mutta ei nuo kyllä mitään yletöntä valotehonlisäystä tuonu minusta. Enpä tiedä onko 2x20eur väärti. Normi philips xenonit ois ollu ton verran halvemmat
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa jull3

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 25.03.2017, 11:09:52 »
Jatketaan vanhaa topiccia. . Kun ei ole mulla kytkentäkaavioita niin onko noille alkuperäisille xenoneille vain yksi yhteinen sulake? Näin tulkitsin ohjekirjaa ja kun mulla toinen palaa ja toinen ei niin ei pitäisi siis olla siitä kiinni ettei lyhdylle tule jännitettä? Olen polttimon vaihtanut ja ei auttanu niin lienee syytä seuraavaksi kokeilla vaihtaa ballasti?

Poissa eku

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 28.03.2017, 18:33:45 »
Jatketaan vanhaa topiccia. . Kun ei ole mulla kytkentäkaavioita niin onko noille alkuperäisille xenoneille vain yksi yhteinen sulake? Näin tulkitsin ohjekirjaa ja kun mulla toinen palaa ja toinen ei niin ei pitäisi siis olla siitä kiinni ettei lyhdylle tule jännitettä? Olen polttimon vaihtanut ja ei auttanu niin lienee syytä seuraavaksi kokeilla vaihtaa ballasti?

On sama sulake molemmille pottimoille. Kokeile ehjästä xenonista sytytintä siihen pimeään, jos toimii vika sytyttimessä. Jos ei pelaa nii ballasti rikki..

RallyBaron  Samppasport