Terve että pätkähti.
Dodih, nyt on autoa alettu tekemään 2 vuoden tauon jälkeen, etupäästä leikattiin alkuperäiset pellit veks ja nyt keulaan rakennettu putkesta hässäkkä, että saatiiin loksut, ajovalot ja puskuri paikoillensa.
Tämä tehtiin silleen, että keulan pystyy tarvaíttaessa purkamaan yksi ukko n.10min.
Myös tottakai syyläri, flekti ja koneen- ja laatikonjäähdyttimille on tehty myös erillinen putkirunko keulaan.
Konepelliin käytetään vähän mielikuvitusta ja aikaa, tuohon tehdään 850 pellistä sopiva paketti, niin saadaan keulaan vähän erilaista lookkia.
Sisustaa on alettu myös tekemään ja pääkaaret on taivuteltu ja heppailtu paikoilleen (48 saumattomasta putkesta ja 3mm seinämällä, pitäis kestää

), mutta meillä tuli ongelma kuppipenkkien kanssa jotka jäi liian korkealle kun kiinnitettiin ne alkuperäisten 740 kiskoille. Tälläinen 186cm ukko kypärän kanssa ei mahdu suosiolla kaarien väliin istumaan, niin päätettiin leikata alkuperäinen aaltoileva lattia auki ja tehdä siittä suora, niin saadaan tuolit tippumaan n.6cm alaspäin.
Paljon olisi kerrottavaa ja paljon olisi kuvia jaettavaksi, mutta tuo photobucket on niin buginen ja hidas sivusto, niin sen kautta en jaa enään yhtäkään kuvaa, vaan kuvia pääsee töllisetelemään instagramissa:
@teampinsionparoniracing tai facebookissa:
https://www.facebook.com/pinsionparoni/Tänne voin yrittää jossain kohtaa lisätä jonkin palvelun kautta kuvia ja tarkenpaa kertomusta, mutta tuo aika näpytellä on niin niukkaa kiireiden takia.