Kun manualisoit tämän, niin osaatko sanoa laskiko kulutus? 
Kyllähän se useamman litran tippui. Lukoton vamma-aski ei kauheen taloudellinen keksintö ole.
Ei ainakaan pyöräntuennan osien....

Ei tosiaan. Neljännen sarjan sais ruuvailla kiinni jossain kohtaa ja nelipilarilla mitailla kriittiset etäisyydet. Sitten voiskin tehdä jonkunlaisen Torque-rod tyylisen ratkaisun tonne. Haaveissa edelleen se multilink, mutta itseni tuntien tekemättä jää ja toisaalta liekkö sen kestävempi.
Mitäs tänne? Ei ihmeitä. En ole kerennyt paalata tai sen kummemin mitään muutakaan tehdä, kun tuo valtionpalvelus vie ikävästi ajan ja rahan. Tallissakin on tila vähän kortilla ja ulkona aika harrasteystävälliset kelit. Jotain sitä on puuhattu kuitenkin.
Alkuperäinen B23FT tuli myytyä pois kuten myös vanteet ja vaihteisto. Hankin jo uuden moottorin, vaihteiston ja vanteetkin, mutta mitkään niistä ei ole vielä löytäneet tietään autoon asti. Tällä hetkellä työnalla on konehuoneen johdotuksen entisöinti ja ruosteiden korjaus, kun siellä on kerrankin tilaa. Alkuperäiset johdot ovat aika surullisesti maatumassa, niin uusintaan menee iso nippu. Erityisesti valoille menevät herättää ihmetystä, että miten tämä vekotin ei ole palanut vielä.

Saako näihin varaosia jostain helposti?

Samalla kertaa johtotyömaan yhteydessä LH:n johdotus poistunee korista ja jonkun tyhmän vision seurauksena ajattelin piilotaa loputkin keulille menevät johdot loksujen sisään.


Kuvassa näkyy myös auton uudesta jakkarasta siivu. Sisusta siis downgreidataan täysnahkoista puolinahkoihin. Värinä pysyy tietysti punainen. Penkkien lisäksi hyllyyn on ilmestynyt toinen kattoverhous, avaruuskupu, lisätankki ja heijastinpaneeli jonka jo askartelinkin paikalleen. Myös yksi 740 tuli haettua varaosiksi, mutta taitaakin olla liian hyvä siihen käyttöön. Siitä lisää ehkä joskus.