Kiitos!

Tämän ritsan kanssa on vaan haaveiltu huolettomista kilometreistä ja nautittu murheellisia maileja pitkin kevättä.
Ensimmäisenä tiensä päähän tulivat etujarrupalat, jotka vaihtelin mittarilukemalla
285 706 2.3.

Kuten huomaa, niin etusatulan liu'ut on olleet tosi tosi jumissa. Herkistelin ne ja nyt ne on enää jumissa. Uudet satulat odottelee edelleen tallin hyllyssä aurinkoista päivää. Paloja vaihtaessa huomasin, että levyt sais melkein uusia joka nurkkaan. Ei olleet vielä minimissä, mutta eivät kyllä erityisen kehuttavatkaan.
Uusilla Bosch/TRW paloilla jarrutusteho huononi entisestään merkkittävästi ja sitten tulikin polkastua jarrupolkimesta pultti poikki

Tein sen itse ja luulin säästäneeni -pakoputkea on myös korjattu kerran tai pari. Kyseinen nosturi on tullut autolle muutenkin jo ehkä turhankin tutuksi

Välillä on päässyt jopa ihan ajamaankin asti! Kaverikuva talviritsan kanssa on vähän vanhempi ja kaverikuva merikontin kanssa on vähän tuoreempi


Taakse 25mm speiserit ja säädettävä panhard tuli asenneltua mittarilukemalla
286 500 24.3.

Samalla kertaheitolla säädettiin myös kulmat. Tarkkasilmäinen huomaa, että perä on myös nähnyt hieman lisää rälläkkää. Mun mielestä menee aika kivasti vaaterissa nyt.

Kiitokset tekijöille!
Lopuksi joku kiva kaveri vois kertoa, millä tämän pultin saa pysymään kiinni? Liimaa ja ylikierään?

Nyt viimeisellä irtoamisellaan tais särkeä jotain muuta mukanaan. Tarvis vaan kerätä motivaatiota ja tutkia, että mitä meni ja paljonko joutuu köyhtymään taas.
