Uskaltaisikohan sanoa, että auto on kunnossa!
Lambda oli ilmeisesti totaalisen kuollut, vaikka sytyttikin vikavalon vasta sytytysosien vaihdon jälkeen... Noh, joka tapauksessa nyt piirtyi päästölapulle hyväksytyt arvot, tyhjäkäyntikierrosten ollessa ainut yli sallitun oleva kohta. Mikähän sitäkin vaivaa, tyhjäkäyntiventtiili on putsattu, ja tuntuisi toimivan kerta letkua litistäessä kierrokset tippuu ja "moottori" alkaa suhista... Kaasuläppä säädetty.
Nyt käy ehkä jopa hivenen laihalla, jäännöshappi arvo -0,01 - -0,04 %
Vikakoodien nollauksella löytyi myös kadoksissa olleet ahdot ja kiitos uusittujen osien tuntuu mukavan pirteälle

Koodit olivat siis ilmamassamittari ja lambda...
Kiitos kaikille tähän asti neuvoja antaneille! :hello: