Onko pakoputki ja pakosarja kunnossa ennen lambdaa ja lambdan kiinnity kunnossa?
Jos pysyy muutaman kymmenen kilsaa ok ja sitten alkaa oireilemaan, voisi se viitata siihen, että jokin asia vie hiljakseen lambdan mukautus-arvon äärilaitaan.
Onko imuputket ennen ahdinta ja ahtoputket ja cooleri kunnossa, ne kannattaisi tarkastuttaa esim. savukoneella, jolla löytää pienetkin vuodot.
Voisi kyseessä olla vaikka jokin johtosarjavikakin, kun kolariauto on.
1 ja 3 sylinterien sytytyskatkoista vikakoodia... ehkä niitä voisi alkaa tutkimaan enemmän, puolien ohjaus skoopilla ym. voi olla, että niistä ei ole tullut uudelleen vikakoodia, koska koodin laukeamiskynnys saattaa olla ehkä katkosten kohdalla aika korkea ja katkoslaskurit voi nollautua aina kun auton sammuttaa, en tiedä..
Mikä on polttoaineen paine, josko olisi liian korkea ja moottori saisi sitten liikaa bensaa.
Tuo, että haisi,kuin olisi kiinalaisia paukutellut tulee siitä, että palamaton bensa pääsee katalysaattoriin, se ei tee katalysaattorille ollenkaan hyvää.
Lisäten tuohon, mitä kirjoitukseni aikana olit kirjoittanut, polttoaineen paineen oikea arvo on 3,8bar