"Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 180 päivään." Hups

Kirjoitellaan nyt pitkästä aikaan tähän päivä...Anteeksi, vuosikirjaan. 2017 talvella hyvällä tempolla tuli autoa niputeltua, ja myös 2018 heti tammikuusta, mutta ruvettiinkin lusikoita jakelemaan, jonka takia tallipaikkakin lähti heti 2018 maaliskuussa. Noh prkl, mihin auto nyt... Auto isoveljen luokse hänen pieneen autotalliin, ja alettiin omaa tallipaikkaa etsimään. Noh kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ostin omakotitalon, missä 40 neliön autotalli. Tottakai talokaan ei virheetön ollut, joten täysi remppa asuntoon, mikä aloitettiin heti kesäkuussa, kun sain avaimet taloon. Myös Volvo tuli heti hinailtua veljen tyköä asunnolleni. Hulvaton näky, kun auto ilman laseja hinausköyden päässä pikku mutkapätkiä pitkin

Töiden ohellahan ei autoa kerkinyt tekemään, vaan remppaan tuli keskityttyä 110%, mutta nyt on talo asiat, ja talli asiat kunnossa. TÄLLÄ kertaa on OMA paikka, eikä valittajia, ja ylimääräisiä tekijöitä välissä. Taitaapi olla eniten tilaa tässä nykyisessä paikassa, sillä saan molemmat ovet täysin auki, ja vielä mahtuu kävelemään ympäri. Ennen aina ollut seinässä kiinni auto.
Vanteet ostin jo 2017 puolella, mitkä ovat JapanRacingit 17x8, ja 17x9 kokoisina. Renkaina Nankang NytSutii, eli NS2, 205/45/17, ja 235/40/17 kokoisina.


Autoa yritetty pyöritellä käyntiinkin, mutta hieman vastoinkäymisiä ollut. Ensin bensanpaineet hukassa, seuraavaksi bensanpaineensäädin päästää mehut pihalle. (Päästää vieläkin 4 pultin välistä keskeltä) Pitää halkaista säädin, ja tutkia missä vika. Uutta tillaukseen, jos ei muu auta. Myös kipinä pahasti hukassa. Ampaisee imusarjasta ketunhäntää... Kipinä kyllä tosiaan tulee, mutta huomattavasti väärään aikaan. Mahdollisesti johdotusvika (sytytyslähdöt väärinpäin??) Koska triggeri kiekko on kyllä oikeassa asennossa. (90 astetta ennen tooth #1 @tdc).
Kun nuo saa korjattua, niin pitäisi käyntiin lähteä kaiken järjen mukaan, jonka jälkeen on tuulilasi asennusta vailla, coiloverit tulossa, sekä takapäähän lukkoa vielä hakusessa, ja sen vaihto. Mahdollisesti ahtimen öljynpaluuseen tarvii vielä kolmas versio väsätä, sillä en ole tyytyväinen nykyiseenkä viimepäivien tutkimisen jälkeen

Myös jarrunesteetkin on kesän aikana kadonnut... Veikkaan laatikon kyljessä olevan sylinterin falskaavan, kun oli tosi sitkeä ilmatakkin aikanaan.Sitten perus listojen niputukset ym ym...
Hieman innostuin lämpöteipin kanssa... Nypin kyllä puolet pois, sillä ebayn laadun huomaa liimapinnassa, ja varmasti siinä lämmönkestossakin. Mene, ja tiedä vielä.

Mutta nyt ensiviikon aikana saan työkalu tilaukseni perille, ja talliin pöytää rakennettua, niin pääsee hommiin. Myös 100L kompura on tuloillansa, niin saa paineilmankin talliin. Ensikesänä sitten takaseinän purku (takana vielä 10 neliötä varastotilaa, mikä muuttuu tallitilaksi), villaa seiniin, levyt päälle, maalaus, ja ilmalämpöpumpun asennus, mikä tuli jo ostettuakin gigantista keväällä.
Mutta autoa ei olla kuopattu vielä!

-J