Kysymys taisi kuitenkin olla T6 moottorista kahdella 19T ahtimella, joten kaiken kattava vastauksesi ei taida liittyä aiheeseen ollenkaan 
Sorry, en huomannut sanan monikkoa.
Ja vastaan tuohonkin.
Kaksi 19T ahdinta (varmaan vakiopakosarjoin) tuottaa about 600hv tehon, jos ne vedetään tappiinsa, herääminen luultavasti 2800rpm nurkilla, ja täydet ahdot jossain 3500rpm ja huipputeho varmasti vajaa 6000rpm.
Positiivista yhteen ahtimeen verrattuna on bolt-on asennus pakosarjoihin ja esim T6 öljykierron kanssa, ja varmasti kans se, että pakopulssit pysyvät pidempään eroteltuina, eli yläkierroksilla varmaan ihan hyvin potkua, tosin varmaan huonommin kun yhdellä isolla.
Negatiivista varmasti sitten herääminen, uskallan väittää että heräävät huonommin kun yksi UUSI iso JAETTUpesäinen, ellei tietenkään osta kahta aivan tuliterää orkkista (vanhat romut eivät ole yhtä timmejä heräämään kun uudet)... onks 1400-2000e fiksu investointi kahdesta pienestä ahtimesta ja käytetyistä pakosarjoista... kun sillä saa uuden ison ja teetetyn uuden pakosarjan?
Itse ainakin kuullut vaan positiivista esim. 1/2JZ singleturbo konversioista, enemmän potkua, parempi herääminen KUNHAN pysytään järkevän kokoisessa ahtimessa JA jaetulla pesällä olevassa. Asia erikseen sit 2kpl 12T vs HX55->, tuon kokoisia ahtimia ei saa heräämään järkevästi kun kuorma-auton koneissa SIVIILI liikennettä silmälläpitäen.
Ja sit jos suorituskyvystä väännetään, ni sitäkin on kahta laatua. Varttimaili (=kaasu pohjassa ja kierrokset pohjassa, siihen sopivat HX55->) ja siviiliajo (käytetään myös alakierroksia, eli 2,5-3L kokoluokan koneissa käytetään max HX40Super kokoista ahdinta).
Mutta kukin tekee mitä haluaa, tässä omia kokemuksia.
