Kävi tässä vaan mielessä, että palautuuko kaasuvaijeri/rumpu asetelma varmasti tyhjäkäyntiasentoon kun jalka on poissa kaasulta? Itselläni pääsi tämä rumpu/vaijeri asetelma likaiseksi ja ei siten aina palauttanut, eli jätti kierroksia koneeseen. Minulla tosin B200k, mutta vaijeri/rumpuasetelmahan on myös B230ft koneessa. Samalla voisi katsoa, että kaasuvaijeri on sopivan kireällä, ei liikaa, eikä löysällä. Itse vain sitten tosiaan puhdistin tämän vaijeri/rumpuasetelman ja öljysin. Joku varmasti tietää minua paremmin, mutta tuohon valitsimen asennon vaikutukseen käyntiin, ajattelin, että P tai N eivät "rasita" moottoria, eli kierrosluku nousee. Ja kaikki vaihteet taasen aiheuttavat koneelle rasitetta ja vastusta, jonka vuoksi kierrokset pysyvät matalalla.