Jos ne ajoitusmerkit on löytyneet, ja nyt kuvan tilanteessa nokka-akseli on ajoitusmerkeissä, ja kampiakseli yrittää sitä samaa, niin tuollaisella vartin "hammastuksella" omassa koslassa tuli remontoitavaa. Minä tosin rikoin sitä varmuuden vuoksi vielä lisää pistämällä merkit kohdilleen ja käymään... Kyllähän se aikamoinen sepelimylly oli, mutta jos sieltä oli jo 1. kilautus venttiileihin tullut, niin mitäpä tuosta. Sama se onko kannessa sitten 1 halkeama vai 10, kun ei tässä mitään al-hitsareita olla, eikä paikkaa & taitoja millä koneistaa. Kuitenkin lopputulemana kokonaan uusi kansi.
Kun näiden volvojen jakopäät on näköjään aivan luokattomasti suojattu näitä apulaiteremmien kateamisia vastaan, niin kannattaa varmaan tehdä muutakin kuin vaihdella pelkkiä remmejä; Laturin vapaakytkimen vaihtoa on aika hyvin toitotettu näillä foorumeilla, mutta kun sieltä voi hajota muutakin ja muutaman tonnin ketjureaktio on valmis. Nim. "kokemusta on"