Mihin kannattaa varautua;
- jos oli hyvä tuuri CEM-B11D214; myös mulla kerran teki saman tempun että sammui, eikä lähtenyt käymään aamuruuhkassa, ja keskellä Ison Kirkon M.tietä. P.aineensyöttöä hoitavia hituvirtapiuhoja poikki, kone pyörii iloisesti, muttei sitten muuta teekään l. common-rail vehkeet on p...tä. Jos etsii rispaantuneita piuhoja EGR-mötikän läheltä, ja näyttää vähän kolvia ja eristysnauhaa jne. niin voi auttaa.
- jos aiemmin ennen tätä tapausta oli varma lähtemään käymään, ja nyt ei, niin voi olla jako pielessä (ref. valokuva ei hyvää lupaa). Ennenkuin purkaa koko auton, niin ehkä helpoin tapa tarkastaa mitä hajosi, on ottaa venttilikoppa-imusarjaviritelmä pois ja katsoa vammat. Just toi hydr.tatin kyljet yksi kerrallaan kunnon lampun kanssa. Mutta jos ensin tsekkaa piuhat, ja jos vika tässä, ja käy, niin auto äkkiä sammuksiin ja kompressorin apulaite remmi pois - puukolla poikki ja uutta kompr. kytkin - laakeripakettia hommaamaan. Maksaa n. 80EUR, ja jos tykkää askarrella laakereiden kanssa, niin saa varmaan ao. laakerin muutamalla kympillä, vrt. "älä tee mitään" vaihtoehto, mikä maksoi mulle n. 4000EUR täysin tee-se-itse omana työnä. Ei ihan yksikertainen juttu jos auton pitäis olla joka päivä ajossa.
- CCM-B102E09 ok, anturi rikki, hanskalokeron takana ilmakanavassa (matkustamon ilman laatuanturi tjsp.). Mulla on ao. anturi ollut irti ja putsattu crc:t piuhoihin, ei auta mikään. maksaa 100 ... 200EUR, näitä saa Autodoc. jne. miljoona vaihtoehtoa, mistä ei tiedä mikä niistä toimii.