Tässä tuo Armbell.com linkin juttu tiivistettynä (ei tarvitse etsiä): 
Tässä muutama vinkki niihin vikoihin joita vakionopeussäätimeen ilmaantuu.
Tarkista aina ennen korjaamiseen ryhtymistä että se "viiksi" on kunnossa ja ne jarru /kykin polkimissa olevat
mikrokytkimet eivät ole jumissa eli rikkinäisiä. Vakionopeussäädin kiukuttelee.
Vinkkejä tässä onko vakionopeusviiksi kunnossa lähtee käsky sähköinen sinne alipainepumpulle.Tarkista että rele ja
sulake on kunnossa.
Irroita akkukotelon alta pumpusta alipaine letku, joka menee sisälle autoon ja puhalla siihen reilusti ja pitkään, jos
ilmaa tuntuu menevän putkeen jatkuvasti kyseessä on tietenkin vuoto.
Kytkin- sekä jarrupolkimen alla on anturit, jotka ohjaavat vakkaria sähköisesti SEKÄ päästävät ilmat järjestelmästä
polkimia painettaessa. Nämä anturit lähtevät 90´(astetta) kiertämällä irti, irroita nämä ja reilu puhallus sisään (ei
pitäisi päästää läpi).
Kytkin- sekä jarrupolkimen välissä on T-haara, josta letkut usein halkeavat (tarkasta).
Viimeinen tarkastuskohde on kaasupolinta käyttävä "palje" jonka toiminnan voit tarkastaa myös puhaltamalla
letkuun joka siihen johtaa.
Kaikki anturit voi myös tarkastaa irroittamalla pelkästään letkut T-haarasta ja puhaltamalla suoraan niiden letkuihin.
Pumpun ja T-haaran välin voit tarkastaa tukkimalla toisen pään (joko T-haarasta, joka siis sijaitsee kytkin- & jarru
polkimen välissä) tai akkukotelon alla sijaitsevan pumpun päästä. Työniloa toivoo hän.
2. Juu, letkuja on tarkasteltu ja kaasua säätelevä kalvo/palje on kunnossa. Äkkiseltään ei löytyny mitään hälyttävää..
Antureitaki tuli puhkuttua mutta ei.. eli melkeenpä joko viiksi, rele tai se pumppu on menny eläkkeelle.. (huoh..)
No onpahan supistettu mahdollisuuksia ja vielä kun ehtis joskus kattoon noi loputki..
Viiksessähän se vika sitten oli.. eli sieltä juuresta oli kolme johtoa poikki, mistä ne menee sinne viikseen vakkarin nappuloille.
Ei muuta kun viiksi pois ja puukko "kauniiseen" käteen, viiksen tausta pois ja ei kun tinaamaan.
Paha vaan, kun tausta ei menny enää niin kiltisti paikalleen kun tuli pois. Eikä tässä vaiheessa jaksanu koittaa
muovihitsata tai liimata sitä, kun kerran helpompiki konsti on.. eli mustaa erkkaa vaan viiksen ympärille niin tulee
todellakin ite korjatun näkönen..
Jos vaikka jostai hakis uuden viiksen sitten, kun alkaa toi patentti harmittaa.