Carcom Oy  Elekma

Kivoja sähkövikoja, parkit palaa koko aika ja pyyhkijät jää seisomaan

  • 3 Vastauksia
  • 1686 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Näissä tosi halvoissahan on aina jotain jekkua,
samalla kun selailen tässä kytkistä, oiskohan kellään
tullu vastaan moista ihan sattumalta vahingossa?

- Parkit ei pelaa yksistään. Eli ajovalot palaa aina parkkien kanssa, valokytkimen
joka asennossa palaa ajovalot ja parkit kun syt.virta asento2, ja kun ei virtoja,
asento 1:ssä palaa parkit ja ajovalot. Ennen mitään kytkisten selailuja kokeilin seuraavat
asiat, toimivasta otetuilla komponenteilla.
   - Valokatkaisija, rele, maadoitukset vedettiin kunnolla puhtaaks lamppujen
takaata.

Pyyhkijät pysähtyy tasan samalla hetkellä kun laittaa vivun 0-asentoon, tihku ei toimi ollenkaan. Kokeiltu
taas toimivin komponentein. Missä näissä muuten on se 0-asennon tunnistus,
ei oikein voi olla sama kuin 200-srj, eli moottorissa, koska ehjällä toisessa autossa
toimivalla se ei toiminut.
   - Pyyhkijän kytkin, pyyhinmoottori, rele.

Kun toimii kuitenkin niin virtalukon voi sulkea vekka.

E: VM 86 740 kyseessä
« Viimeksi muokattu: 25.02.2012, 22:16:47 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4488
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Öööö....  700 vai 900 sarjan auto ?
Eli malli?


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Nää vaikuttaa kovasti itse tehdyiltä vioilta, mitkä on myös aina kivoimpia korjata. Tai no, pyyhkijävika on huono kosketus jossakin, veikataan tihkureleen pohjaa näin täysin hattuarviona.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Pyyhkijävian itseasiassa 99% varmuudella selvitin,
eli vetää 15-nastan takaa virran moottorin keltaseen piuhaan,
niin pitäis sillon alkaa pelittää oikein.

Vielä ois toi kiva valovikaki. Se kyllä on kytkiksen perusteella
ite tehty vika prkl. No, 300e autossa ei paljoa haittaa
vaikka joutuis vetääki parit puuhapiuhat.



Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

 

Elekma  Autoracing