Iski alkukesän flunssa TAAS volvoon ja tutkiessamme ilmeni, että yhenkään sylinterin pakoventtiilit ei pidä. Elikkä paineilmaa sylinteriin ja kampiakselin päästä työritettiin moottoria niin töhinä käy pakoputkeen. Ja jakopää oli kondiksessa, siellä ei ollu mitn. ongelmia. Elikkä moottori pyörii startatessa kun tulpaton mopo.
Elikkä onko nyt moottori päässyt käymään laihalla? Vai miten tämä on voinut onnistua?
Ja koska nyt kansiremppa on väistämättä edessä, niin onko mitn. linkkejä ihmisillä heitellä, mistä sais osia haalittua? Jos ulkomaalaisia sivuja niin mielellään luotettavia semmosia. Kiitos 
Olsiko tuossa nyt sit kuiteskin kyseessä se nk. "liimaventtiili" eli nostinongelma.
Tai sitten on Venttiilinkumit paskana-> imee öljyä kannesta ja karstoittaa venttiilin-> alkaa kantaa -> vuotaa/palaa
Tos just sain samaa sukua olevan 960:n kannen korjaamosta ja n.250tkm ajetun kannesta oli parit venakumit poikki ja yhdestä pakovenasta paloi pala pois. Muutenkin ne kumit oli ihan loppu.
Osia saa vaikka fcp-grotonilta USA:sta. Fcp on luetettava, mutta taalan kurssi taitaa olla nyt sellainen, että ei tuossa varmaan paljon hyötyä saavuta, kun kaikki kulut laskee.
Ite tilasin osat skruvat.fi:stä.
Saa noita paikallisilta varaosaliikkeitäkin tilaamalla, hintaero ei ole valtava ja tavaraa saa nopeasti.
Paljos tolla on ajettu?