Tähän päivään mennessä tehty: uusi syyläri vaihdettu, termostaatti koteloineen päivineen, lämppärin kenno (Hella) tiivisteineen (Volvo)... Häviää ihan kunnolla nykyisellään jäähynestettä, tänään lisäsin kolmisen litraa paisuntasäiliöön nestettä lisää. Edelleen paisuntasäiliön nestepinta vajuu rutkasti (kiihdyttäessä "imaisee" ja höllätessä kaasua saattaa tulla "takaisin" jolloin varoitusvalo sammuu), ja paisarissa painetta sekä vesiletkut pinkeänä paineesta. Öljytikussa rutkasti "maitoa", öljykorkissa ei. Lämmöt pysyy normaalissa, mutta tänään avatessani korkkia ei paisuntasäiliöön enää tullutkaan nestettä (oli niin paljon hävikkiä) ja koneessa alkoi sen jälkeen samointein lämmöt nousemaan. Suljin korkin, odottelin että lämmöt palautui normaaleille ja sammuttelin koneen. Annoin jäähtyä pari tuntia, lisäilin nesteet ylärajalle ja kävin ajelemassa, imaisee jälleen nestepintoja silleen että varoitusvalo syttyy.
Paisarissa ei haise pakokaasu ainakaan omaan nenään.
Eli pari vaihtoehtoa; omaan pääkoppaan käyvä kannentiiviste, tai sitten turbo halki. Ei kovin mieluisa vaihtoehto kumpikaan. Mitäs te Volvoja pidempään rassanneet olette mieltä? Jos kansipahvi, niin eikös se ole sama ostaa
TÄÄLTÄ tuollainen koko koneen tiivistesetti? Ja mikä mahtaa olla noista oikea setti, B5234T3 on kyseessä mutta ei noista merkinnöistä oikein ota selvää kun sanotaan että B5204T3:lle on setti, mutta eroaako tuo sitten millä tavalla B5234T3:sta?