Ei ole selvyyttä tärinöihin vielä löytynyt, vaihtoehtoja kun on niin monia...
No kohta menee kytkinpaketti ja vauhtipyörä vaihtoon, saa nähä vaikuttaako tärinöihin. Kytkin tosiaan luistanu jo jonkin aikaa isommalla lastilla ohituksissa... Kierrokset vaan nousee kun kaasua painaa. Tuossa ne varaosat oottelee tallin pöydällä sis. kampuran stefan ja vauhtipyörän pultit.
Tosiaan nuita kiinalaisia renkaita vähän epäilen, kylmänä täryyttää enemmän. Kilometrin kun ajelee, tärinät vähenee merkittävästi. Toki paikallaankin hieman tärinää esiintyy otsikon mukaisella kierrosaluella.
Nuo moottorin tukikumet jos vaihtais kytkinremontin yhteydessä, kuinkahan monta nuita kumeja sitten sieltä löytyykään, vissiin ainakin neljä. Eikä vissiin ihan ilmaisia ole...
Kunhan nuita suuttimia ei tarvis vielä vaihtaa, sen verran arvokkaita ja ihan kiinnikin taitaa olla...