Ai juukeli sentään....

Parsataa euroa, vissiin kolmisensataa kilometria osien noutoa ja lopulta ruuvimeisseli ratkas tämänkin ongelman. Kun sitä ei perkele usko vaikka miten yritetään neuvoa

Vika oli
asentoanturin mittakehä ja tarkemmin sinne kuulumaton esine (sentin pituinen murjoutunut metallitappi jossa on toisessa päässä mahdollisesti sokan ura), joka oli runnonut yhdestä kohdasta mittakehää niin ettei anturi vissiin enään mittaillut niinkuin pitäis. Kehälle pääsi näköjään alapuolelta sen tarkastusluukun kautta. Jotain siellä tuntuisi olevan nyt vieläkin irrallaan kun helähtää kierroksilla, mutta kassellaan, Nyt se ainakin käy ja kukkuu!
Edit: Vielä sieltä
löytyi ilmeisesti mutterikin.. liekkö ollut joskus M6 pinnapultti muttereineen ja ne on katkennunna tuolla karusellissä... Vuosia ne on siellä joka tapauksessa olleet, jos eivät ole jostain vauhtipyörästä tai muusta paikan päällä irronnut?
Suurkiitokset ja kumarrukset kaikille osallistuneille!